פרולוג

1.7K 84 48
                                    


לפני אלפי שנים, לפני היום והלילה. בפיצוץ אדיר שיצר את עולמנו, נוצרה האלה הגדולה והרחומה 'מאוורה', אלת החיים והזמן.
מאוורה וארבעת אחיה יצרו את עולמנו והיא נתנה בו חיים.
300 שנים לאחר מכן מאוורה הגדולה בראה שני אלים תאומים; יאום וליל.
שני הבנים תיעבו זה את זה מהרגע הראשון, ולא היה ניתן להשאיר את שניהם באותו טווח ראייה מבלי שינסו להרוג אחד את השני.
ככול שגדלו הבנים כך שנאתם גברה ומאוורה החליטה לשים לזה סוף!
היא חילקה את העולם לשני זמנים: זמן השמש וזמן הירח.
והכתירה כל אחד מבניה על ממלכה אחרת: את יאום על ממלכת השמש ואת ליל על ממלכת הירח.
וכך השכינה שקט בין בניה.
שנים לאחר מכן התפתחו שני שבטים לשני הבנים: שבט היום הנקרא על שם יאום ושבט הלילה שנקרא על שם ליל.
כל אל החליט להעניק לשיבטו מתנה; יאום נתן לשבט היום את החוזה, שעם כל זריחת שמש יחזה לשבט את שעומד להיות באותו היום.
לעומתו, ליל נתן לשבט הלילה את המכשפה, שתיתן לשבט תרופות ותקלל את הבוגדים קללות שאין ביכולתה להסירם...
באותו היום החליטה גם מאוורה הגדולה לתת מתנה לשני השבטים, הנבואה.
הנבואה מספרת שיבוא יום ויגיע לעולמנו דמות, מעולם אחר ומרוחק משלנו, שלא שייך ליום ולא ללילה.
הדמות הזאת תהיה היחידה שתוכל לפייס בין שני השבטים ועוד יותר! בין האלים התאומים!
אבל הכי חשוב, היא תוכל להסיר קללות.

את כל המקוללים ניתן לזהות לפי שמותיהם.
כל שם בעל שלוש הברות ומעלה - מקולל.

ואני? אני אוליבר. בנה של המכשפה.

אוליברWhere stories live. Discover now