"ေနဖမ္းစားေသာလမင္း"
*********************
အပိုင္း (၂၉)
************
"ကိုျကီး"စာျကည့္ေနေသာ ကိုျကီး သက္မူးကိုေမာ့ျကည့္လာ၏။
မ်က္မွန္ေဘာင္ကေက်ာ္ျကည့္လာေသာအျကည့္ေတြအတြက္ မ်က္လြာခ်ကာ စိတ္ကိုေလ်ာ့ခ်လိုက္သည္။မာယာေတြထုတ္သံုးလိုက္စမ္းသက္မူးအိမ္။ဒီလူျကီး နင့္မာယာေက်ာ့ကြင္းကလြတ္ေျမာက္ရိုးမရွိပါဘူး။"ေျပာေလ သက္။ခေလး ဘာလိုခ်င္လို႕လဲ"
"သဘက္ခါ္ဆို ဘာေန႕ေရာက္ျပီလားသိလား"
"ဟင္ ။ဘာေန႕တုန္း တနလၤာေပါ့။ဘာထူးဆန္းေနလို႕လဲ"
"ေျသာ္။ကိုျကီးကေမ့နိုင္ေပမဲ့ သက္မူးကမေမ့နိုင္ဘူးကိုျကီးရဲ့။ကိုျကီးနဲ႕အန္တီ့ရဲ့မဂၤလာနစ္ပတ္လည္ ျဖစ္သလိုအန္တီဆံုးတာ ၆နစ္ျပည့္တဲ့ေန႕ေလ။"
"ဟင္"
ဝမ္းနည္းျပလိုက္စမ္း။မ်က္ရည္ေတြရစ္ဝိုင္းလိုက္။ရွင္ဘာတတ္နိုင္အံုးမလဲေလ။ဟင္းဟင္း။
"ခေလးကဘာလုပ္ခ်င္လို႔လဲ။"
"ဟို အိမ္မွာဘုန္းျကီးဆြမ္းကပ္ အလွူေလးလုပ္မယ္။ကိုေနျဖိဳးညီအကိုလဲစံုေစျပီး မိသားစုထမင္းလက္ဆံုစားေစခ်င္တယ္။ျပီးေတာ့ ဟိုတခါေျပာတဲ့မဂၤလာကိစၥေလးလဲ ေျပာျကမလားလို႕ေလ။"
"ေန ေနပါအံုး။အဲ့ဒိလိုေတြလုပ္တာက ခေလးကိုထိခိုက္ေစမယ္မေတြးဘူးလား။အငယ္ေကာင္ကလဲ သက္ကိုမုန္းေနတာေလ။ကိုျကီးေတာ့မလုပ္ေစခ်င္ဘူး။ကိုျကီးတို႕ဘာသာပဲ အလွူလုပ္မယ္ေလ။မိသားစုထမင္းပြဲကေတာ့မျဖစ္နိုင္ဘူးထင္တယ္ကေလးရယ္။"
သက္မူးအိမ္ ကိုျကီးေရွ႕ဒူးေထာက္လိုက္ကာ ဒူးေခါင္း၌ေခါင္းတင္မွီလိုက္၏။
"ကိုျကီးရယ္ သက္မွူးကသက္မူးဘဝသိပါတယ္။သူမ်ားမိသားစုေတြျမင္တိုင္း တစ္ေယာက္ထဲအထီးက်န္သလိုျဖစ္ေနတဲ့ကိုျကီးကိုသက္မူးသနားတယ္။သက္မူးလဲကေလးမွမရနိုင္ေသးတာကို။သက္မူးအဆင္ေျပပါတယ္။ကိုျကီးကို မိသားစုဝင္ေတြနဲ႕အတူထမင္းစားေနတဲ့ျမင္ကြင္းေလး ျမင္ခ်င္လို႕ပါ။ကြဲကြာေနတဲ့မိသားစုဝင္ေတြကိုျပန္ဆံုစည္းေစခ်င္လို႕ပါ။သက္မူးေျပာသလို ကိုျကီးကမလုပ္ေပးနိုင္ဘူးလားဟင္။ကိုျကီးအတြက္ သက္မူးေစတနာေတြ ပစ္ပယ္မလို႕လားဟင္"