Vanuit Bart
Jeetje, ik wordt misschien wel vader. Het is zo'n gek idee. Maar wel heel leuk, áls Ilse daadwerkelijk zwanger is. Het is nu 8 uur 's ochtends en we maken ons klaar voor het ontbijt. Aangekomen in de ontbijtzaal spreken we de dag door met de band en spreken we af om zo de stad te verkennen. Rond 2 uur komt Ilse's broer met de apparatuur en 's avonds hebben we een feestje bij Universal. Morgen kunnen we dan eindelijk echt de tour beginnen!Vanuit Ilse
We lopen met zijn allen door de straten van Keulen. We drinken koffie bij een leuk muziekcafé, gaan wat leuke winkeltjes in en passeren dan een Etos. Bart kijkt me onopvallend aan en ik knik. 'Waar is Bart dan?' vraagt Arnold even later. 'Oh die is even wat geld pinnen', lieg ik. Ze lijken er in te trappen, gelukkig. Even later komt Bart weer achter ons aan gelopen. 'Gelukt?' vraag ik zacht. 'Jazeker' zegt hij lachend en ik geef hem een kus.Die avond zijn we met de hele band op het feestje van Universal. We maken het niet te laat want we moeten morgen nog spelen en Yori voelt zich ook niet top. Op een gegeven moment komt er iemand naar ons toe met een plateau vol met glazen champagne. Ik wil het risico niet nemen, maar kan nu niet weigeren, dat gaat sowieso opvallen. Ik besluit mee te proosten en als niemand kijkt gooi ik de champagne bij de bloempot in. Bart ziet het en grinnikt. 'Jammer van die dure champagne mevrouw DeLange', fluistert hij in mijn oor. Ik lach.
Vanuit Yori
De volgende ochtend wil ik naar de ontbijtzaal lopen als Ilse me appt: Morning Yori! Bart en ik redden het ontbijt niet meer hoor, beetje verslapen. X. Ik lach en schud mijn hoofd. Echt weer wat voor hun. Ik ga samen met Martijn, Arnold en Aram ontbijten en daarna pakken we alvast de bus in voor de show vanavond.Vanuit Ilse
Bart en ik hebben ons helemaal niet verslapen. Ik ben zo misselijk dat ik echt niet aan ontbijt moet denken. Ik lig tegen Bart aan in bed en kijk hem vragend aan: 'Nu doen?' 'Ja doe maar, dat weten we waar we aan toe zijn.' Zegt hij. Bart geeft me de test en ik loop naar de badkamer. Gespannen sta ik even later te kijken naar de test die voor ons op de wastafel ligt. Bart staat achter me. 'Jezus, ik kan dit echt niet aan', zeg ik tegen Bart. 'Ik ook niet lieffie, super spannend dit.' Ik zucht terwijl we daar gespannen staan, Barts hoofd op mijn schouder en zijn armen om mijn middel. Na een paar minuten stopt de test met knipperen...
JE LEEST
Flying Solo
FanfictionEen spannend jaar voor Ilse DeLange. Ze gaat weer solo in haar jublileumjaar, vormt een nieuwe band, maakt een nieuwe plaat en gaat op tour door verschillende landen! Ook gebeuren en nog veel meer onverwachte dingen, leuk maar helaas ook minder leuk...