Deel 2

248 6 0
                                    

Vanuit Ilse
Ik kan niet slapen. Ik ben me kapot geschrokken vanavond. Toen ik met Bart naar huis liep stond Waylon ineens voor mijn neus. Hier in Nashville. Ik had het kunnen weten, hij is hier op vakantie met zijn nieuwe vriendin Bibi. Maar ik vind het nog steeds erg vervelend om hem tegen te komen. Bijna niemand weet wat er gebeurd is tussen ons tijdens het songfestival in 2014. Behalve Bart. En die Bibi, waarschijnlijk. Ik wil er niet eens meer aan denken. Ondertussen is het half vier 's nachts. Ik nog steeds een enorme jetlag en kan alweer niet slapen. Ik loop naar beneden, zet een kop thee en ga op de bank liggen. Met mijn laptop op schoot kijk ik een serie op Netflix.

Vanuit Bart
Ik word wakker door de zon die door de gordijnen heen schijnt. Het is zomer in Nashville en erg warm. Ik kijk opzij en zie dat Ilse niet naast me ligt. Ik loop naar beneden en zie haar op de bank liggen. Ik maak ontbijt en kijk ondertussen op Whatsapp. Ik zie dat Ilse laatst gezien is om half vier vannacht. Ik laat haar nog maar even slapen en besluit te gaan fietsen. Uit de la pak ik een briefje en schrijf:

Goedemorgen lieffie,
Ik ben even gaan fietsen, ben er rond half tien weer. Ik heb ontbijt gemaakt, staat naast het koffiezetapparaat.
Liefs van mij

Ik leg het briefje naast haar op de salontafel, doe mijn schoenen aan en trek de deur achter mij dicht.

Vanuit Ilse
Ik wordt wakker van mijn mobiel. Inkomende oproep van Tofer Brown. Het is al elf uur en ik heb me weer eens verslapen. Ik neem op en zeg tegen Tofer dat ik over een half uurtje in de studio ben. Als ik heb opgehangen zie ik een briefje naast me liggen. Het is van Bart. Ik schrik.. Hij zou er toch om half tien weer zijn? Het is inmiddels al anderhalf uur later. Waar blijft hij? Er zal toch niks ergs gebeurd zijn?

Flying SoloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu