Deel 11

295 8 2
                                    

Vanuit Ilse
Bart en ik zijn achter iets schokkends gekomen.. Er is laatst ingebroken in ons nieuwe huis in Nashville, en er is ons net verteld dat dat een wraakactie was. Na verder onderzoek is de dader bekend. Voor ons helaas ook een bekende. Iemand die tegelijk met ons ook in Nashville was. Ik keek Bart aan en we wisten meteen wie de dader was. Maar hoe weet diegene dat dat ons huis is?

Vanuit Bart
Ilse en ik lopen naar de vertrekhal met 2 mega ballonnen met de tekst 'Welcome back in Holland!' Na een half uurtje wachten zien we de vrolijke gezichten van Jake en Matthew om de hoek komen. We lopen naar ze toe en geven ze een knuffel. We halen koffie bij Starbucks, Jake kan namelijk niet zonder, gooien de koffers in de auto en rijden dan weer naar ons huis.

Vanuit Ilse
Ik zit samen met Matthew op de bank, Bart en Jake zijn even eten halen. Ik weet niet hoe het komt maar met Matt heb ik altijd de meest diepgaande gesprekken. 'I have to tell you something', zegt Matthew opeens, best wel serieus. Ik ga rechtop zitten en kijk hem verbaast aan. 'Tell me' zeg ik. 'My relationship is over...' zegt hij verdrietig. Ik ga tegen hem aan zitten en zeg dan: 'No way.. How is that possible? What happened?' 'She met another man while dating me.. and so we broke up.' Ik sla mijn arm om hem heen. 'I'll be there for you, Matt. You will soon find someone else who is better for you', zeg ik en hij geeft me een knuffel.

Vanuit Bart
Als Ilse en ik de volgende dag wakker worden is het nog stil in huis. We lopen naar beneden terwijl ik de tafel dek en Ilse eitjes bakt. Als Jake & Matthew om 9 uur nog niet beneden zijn, sluipen we naar boven, doen we de kamerdeur open en springt Ilse op hun bed. 'Jesus, goodmorning Ils' zegt Jake slaperig. Matthew schrok zich dood. Ik heb expres Ilses mobiel gepakt om te het te filmen en het is echt te grappig. ' I think we can better book an hotelroom to sleep in tonight' zegt Matthew lachend.

Die middag zitten we met alle linnets in de Wisseloordstudios om te schrijven. Er is heel veel inspiratie vanuit iedereen en we gaan al lekker met de songs. 'Als we nog ff doorschrijven kunnen we het album morgen al releasen' zegt Ilse grappend. 'S avonds drinken we nog wat drankjes bij ons thuis en kijken een serie.

Flying SoloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu