~Κεφάλαιο 36ο~

377 39 5
                                    

[Κεφάλαιο 36ο]

Τους πήρα όλους τηλέφωνο και ευτυχώς όλοι μπορούσαν. Δεν τους είπα περί τίνος πρόκειται, καλύτερα από κοντά. Μέσα σε ένα τέταρτο είχαν έρθει όλοι μαζί. Καθίσαμε όλοι στο σαλόνι και η Άννα τους είπε όλα όσα έγιναν από την αρχή. Είχα κάνει τα χέρια μου γροθιές... κάθε φορά που άκουγα αυτή την ιστορία νευρίαζα ακόμα περισσότερο, όμως έκανα υπομονή. Θα του την έφερνα του μαλάκα του Μπεν.

Ο μοναδικός λόγος που δεν ήμουν είδη στο γραφείο του Μπεν να του σπάσω τα μούτρα, ήταν γιατί έτσι θα κάρφωνα την Άννα. Θα καταλάβαινε πως κάτι σκαρώνουμε και θα μας είχε στην μπούκα, άρα δεν θα πετυχαίναμε τίποτα. Για λίγο έμειναν όλοι σιωπηλοί κοιτάζοντας το πάτωμα και σκεπτόμενοι τι θα κάνουμε.

«Κανείς καμία ιδέα;» ρώτησα.

«Δυο λύσεις έχουμε ή τουλάχιστον τόσες σκέφτηκα.» πετάγεται ο Ζοζέφ.

«Για λέγε.» ακούγεται η Άννα.

«Πρώτη επιλογή, να τον σκοτώσεις. Όμως, αυτό χρειάζεται πολύ οργάνωση. Είμαι σίγουρος πως ένας άνθρωπος σαν αυτόν θα έχει παντού τσιράκια και ανθρώπους να τον προστατεύουν.»

«Σωστό.» λέει η Νίνα.

«Η άλλη λύση;» ρωτάει ο Τζέρεμι.

«Η δεύτερη επιλογή είναι να πάμε στην αστυνομία για να...»

«Όχι!» τον διέκοψε απότομα η Άννα. «Με αυτόν τον τρόπο θα πάω και εγώ φυλακή σαν συνεργάτης του.» συνέχισε πιο ήρεμα.

«Αν καταφέρουμε να τις χρησιμοποιήσουμε και τις δυο;» ρωτάει η Αμέλια.

«Δηλαδή;» ρωτάει ο Τάιλερ.

«Δηλαδή... και να πάμε στην αστυνομία θα ζητήσουν στοιχεία, κάτι που δεν διαθέτουμε. Αν πάλι πάει να τον σκοτώσει, θα την βρουν την Άννα αργά η γρήγορα. Οπότε, μπορούμε να τα συνδέσουμε με κάποιο τρόπο και τα δυο.»

Είχε δίκιο σε όσα είπε. Αυτό οδήγησε πάλι σε μια παρατεταμένη σιωπή, με όλους μας να σκεφτόμαστε πως θα μπορούσαμε να τα συνδέσουμε. Κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό της Άννας. Παγώσαμε όλοι και ιδιαίτερα εκείνη... το σήκωσε και ευτυχώς ήταν ο Λουκ. Τον φέραμε από το σπίτι μου και του εξηγήσαμε τα πάντα. Έκατσε μαζί μας και ξεκίνησε και εκείνος να σκέφτεται.

«Παιδιά έχω ιδέα!» φώναξε ο Λουκ.

«Άι ρε μικρέ κάτσε στα αυγά σου.» είπε ο Τζέιμς και τον χάιδεψε στο κεφάλι.

«Βρε άι στο διάολο.» σταύρωσε τα χέρια του στο στήθος και έβαλε την πλάτη του πίσω στον καναπέ.

«Αφήστε τις μαλακίες. Πες!» γέλασα και τον κοίταξα.

«Λοιπόν...» ξεκίνησε κοιτάζοντάς μας όλους, έναν προς έναν.

(ΧΟΧΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΥΓΕΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΠΟΙΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΦΑΝ ΦΙΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ MANAGEMENT RELATIONSHIP ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ LOUI. ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ. ΑΥΤΑ:) ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ VOTE ΑΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ. ΛΟΒ ΓΙΟΥ<3)

Ο Γείτονας 2: Kill me or Save me!Where stories live. Discover now