Kolejny ciepły dzień

48 2 2
                                    

27 marca 2019

Dzień zaczyna się jak zawsze. Pogoda jest ciepła. Burn wstaje o 6:50 by grać na komputerze, bo wykłady ma na 11:30 więc musi wyjść dopiero o 9:20. Przegląda gay arty na telegramie i zapisuje kilkanaście najładniejszych by wysłać je na serwer furry na którym jest dostawcą NSFW. Czeka aż jego kochany wilczek się obudzi i w międzyczasie zaczyna pisać ze swoim przyjacielem Marcelem. To dobry przyjaciel z którym można pożartować ze wszystkiego. Bardzo się o niego martwi, jest strasznie kochany. Burn przez swoją naturę pomagał dużej ilości osób z ich problemami. Jedna ostatnio napisała mu że znalazła sobie chłopaka i wiedząc kim jest ta osoba Burn życzył obu wilczkom szczęścia. Razem z jego wilczkiem trafiają ostatnio na same dobre promocje gier. The Division z Season Pass za 37 zł, Sniper Elite 3 za 10, Borderlands 2 GOTY za 17. Teraz jeszcze bundle z kolejnymi Borderlandsami za 55 zł. Zastanawiają się nad tym. Będą mieli dużo gier do przejścia i dużo wspólnej zabawy :3 Burn wrócił do domu koło 16 i grał ze swoim wilczkiem w The Division. Szybko czas spędzony wspólnie minął i teraz znowu będzie za nim tęsknić.

 Szybko czas spędzony wspólnie minął i teraz znowu będzie za nim tęsknić

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Wilczki Dnia i NocyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz