Dzień Różnych Zmian

15 1 1
                                    

24.04.2019

Wilczek obudził się i pojechał na uczelnię. Na miejscu miał test ze słownictwa, który poszedł kiepsko, bo wilk zapomniał się na niego uczyć. Na następnym wykładzie był bardzo łatwy test z gramatyki, który Burn napisał w 25 minut. Później szybko zleciał wykład ze słuchania i Burn wrócił z wykładu wcześniej niż przypuszczał. Wykładowca puścił ich godzinę wcześniej. Wilczek wrócił do domu i od razu zadzwonił do swojego wilczka Pioruna. Zjadł pizzę po czym włączył Dark Souls III. Wilczek przeszedł DLC jakoś przed Wielkanocą, ale nie chciał pozostawiać bossów dodatkowych, bo  przy pokonaniu gry na NG+ zabijał nie pomijając ani jednego. Gadając z Piorunem przez 2 godziny walczył i wykonał wiele prób pokonania najtrudniejszego bossa Dark Soul III - smoka Midira. Gdy był już bardzo blisko smok niestety zaskakiwał go. Burnowi nie udało się. O 18:20 pożegnał swojego wilczka Pioruna idącego do pracy mówiąc mu, że bardzo go kocha. Wilczek napisał do swojego wilczego brata, bo dawno nie sprawdzał co u niego. Leoś poprosił go,by pogodził z wilkiem Dipperem. Burn wysłuchał jego racji i podjął decyzję. Wybaczył mu wszystko i przeprosił, że wcześniej uwierzył niewłaściwym wilkom. Burn porozmawiał ze swoimi znajomymi z serwera nie-furry. Powiedział im o tym co się u niego działo, o swojej odnalezionej miłości i dołączeniu do fandomu. Przyjęli to z entuzjazmem.
Burn porozmawiał jeszcze przed snem z grupą na serwerze na głosowym, na którym siedział Dipper. Poszedł spać o 23.

Wilczki Dnia i NocyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz