26.04.2019
Wilczek zajechał z Trace do Poznania około 13. Poszli szukać psowilkosmoka Kenoxa patrząc po drodze na wielu ładnych cosplayerów. Burn zgadł że był to młodzian w niebieskich dżinsach. Potem ruszyli dalej przez różne atrakcje i spotkali Emosia. Burn trochę z nim pogadał po czym poszli dalej. Burn poczekał przy wejściu na wilczka Zerusia. Odnaleźli się i przytulili,a zaraz po tym Burn przytulił chomika tendobry i jego koleżankę. Zaczęli razem spacerować i poszli do miejsca 5 zobaczyć na różne rzeczy do kupienia. Szału nie było, ale mieli kilka pomysłów na zakupy. Potem poszli do miejsca 5 kupić picie i Burn odnalazł swojego znajomego Vitę, którego także przytulił. Odnalazł także swojego wilczego brata Leosia. Także wtulili się w siebie i pochodzili chwilę. Koło 18 Burn, Trace i Kenox zaczęli szukać likaona Gilberta. Znaleźli go po czym poszli szukać kota, który wyglądowo był sobowtórem Jona Snow z Gry o Tron. Ścisnął wilka w mocnym uścisku, aż lekko zabolało. Wilk do końca dnia czuł ból w ramieniu. Poszli we 4 do KFC i ok. 20:15 wrócili na targi. Posiedzieli tam do 21. Burn pogadał jeszcze chwilę z wilczym braciszkiem Leosiem i jego znajomym Rafałem po czym wrócił do hotelu. Nie mógł jednak zasnąć. Śmiał się, bo akurat leciała reklama o problemach z erekcją, a wiadomo, że dużo futer na Pyrkonie się yiffa.
Cosplay Megumin i Kazumy z Konosuby
CZYTASZ
Wilczki Dnia i Nocy
FantasyOpowieść ta będzie opisem przeżyć dwóch wilków których los nieoczekiwanie złączył w uczuciu (Arty użyte w powieści nie są mojego autorstwa i nie używam ich komercyjnie, pełnią jedynie funkcję upiększającą)