Przygody Wilka - Kwiecień

11 0 0
                                    

Kwiecień 2020

Wilk postanowił przenieść się na inny format i pisać gdy dzieję się więcej, ponieważ większość dni przebiegała tak samo. Od 5 kwietnia zaczął grać ze swoim smoczkiem Piorunem w Stardew Valley. Była to przyjemna gra o wspólnym lub samotnym prowadzeniu farmy i było tam dużo rzeczy do zrobienia. Burn znalazł mody na futrzane postacie, więc trochę urozmaiciło to rozgrywkę. Grali w to prawie nieprzerwanie od czasu do czasu zmieniając grę na Overwatch lub na Super Animal Royale z liskiem Marcelem i jego chłopakiem Sylwo.  Gdy Piorun musiał wrócić do pracy 17 kwietnia Burn spędzał więcej czasu ze swoimi najdroższymi przyjaciółmi - liskiem Chiko i wilko-hieną Sly'em. 21 kwietnia wyszli z pomysłem wspólnego oglądania anime Boku No Hero Academia. Burn po obejrzeniu pierwszego odcinka w tle zdecydował się do nich dołączyć. W jeden dzień obejrzeli wszystkie 13 odcinków pierwszego sezonu. Następnego dnia obejrzeli kolejne 13 drugiego sezonu i po 3 dniach przerwy 7. 27 kwietnia skończyli sezon 2 i zaczęli sezon 3 w każdej scenie śmieszkując jak zwykle z imion postaci i różnych rzeczy tak jak w poprzednich sezonach. Kiedy nie rozmawiał ze znajomymi Burn spędzał czas z Piorunem, ale było go mniej ponieważ czas ten był ograniczony przez jego pracę. Grali na zmianę w Stardew Valley, Overwatcha, Super Animal Royale i nowo kupione No Man's Sky, które jednak szybko męczyło i trzeba było przeskakiwać na inne gry. Ostatniego dnia kwietnia Burn wraz ze Sly'em i Chiko obejrzeli do 14 odcinka sezon trzeci Boku No Hero Academia i porozmawiali jeszcze trochę bo Chiko musiał wcześnie iść spać zachęcony przez znajomych do wyjazdu do Łodzi. Dwójka przyjaciół pożegnała go, życząc by bawił się dobrze i uważał na siebie w drodze tam. Po jakimś czasie wrócił Piorun, więc wilk zadzwonił do niego, trochę porozmawiali przy wspólnej grze i poszli późno spać.

 Po jakimś czasie wrócił Piorun, więc wilk zadzwonił do niego, trochę porozmawiali przy wspólnej grze i poszli późno spać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Wilczki Dnia i NocyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz