Maj 2020
4 maja kuzyn zaproponował Burnowi, by ekipa FrixySubs, której jest częścią przetłumaczyła drugi sezon mało znanego anime Kakuimeiki Valvrave. Burn postanowił obejrzeć pierwszy sezon, by sprawdzić czy będzie nim zainteresowany. Obejrzał pierwsze cztery odcinki, a potem po krótkiej przerwie 11 maja obejrzał sezon do końca i będąc nim zafascynowany przetłumaczył pierwszy odcinek. Oglądał anime, gdy nie było jego smoczka Pioruna, ponieważ jechał do pracy. Gdy jego smok był w domu spędzał z nim czas grając w Overwatcha, rozmawiając, komplementując i od czasu do czasu grając w nową grę, którą kupili na promocji - Green Hell. Była to gra z gatunku survival, która jednak pozbawiona jakiegoś celu np. fabuła jak w przypadku The Forest niestety szybko nudziła. Miała być realistyczna, więc trzeba było w niej dbać wiele rzeczy: jeśli spadniesz z wysokości masz ranną nogę i musisz ją opatrzyć, musisz dbać o swoje białka, tłuszcze, węglowodany i nawodnienie. Bardzo często mogą cię zaatakować zwierzęta takie jak jaguary, pumy, krokodyle, grzechotniki itd. Gdy grzechotnik nas zatruje ciężko jest się z tego wyleczyć, więc o śmierć w tej grze jest bardzo łatwo. Każda zjedzona rzecz może dać jakieś efekty np: wymioty lub obniżenie stanu psychicznego co powoduje halucynacje, które mogą nas nawet zabić. 12 maja Burn obejrzał ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi liskiem Chiko i wilko-hieną Sly'em 13 odcinków zamykających trzeci sezon Boku No Hero i zaczęli sezon 4. Następnego dnia obejrzeli kolejne 9 odcinków śmiejąc się z różnych rzeczy i wymyślając przeróbkę, która Burn wykonał i wywołał ataki gwałtownego śmiechu. Następnego dnia kontynuowali maraton aż do 10 odcinka. Po tamtym dniu była dłuższa przerwa między oglądaniem następnych odcinków podczas której Burn spędzał czas ze swoim smoczkiem Piorunem próbując gry Cywilizacja 6, która mu się spodobała. Gdy nie grali w nią odpalali Overwatcha, Borderlands The Presequel lub zwyczajnie rozmawiali. Burn musiał też napisać wiele prac pisemnych, napisać kilka testów i uczyć się na egzaminy, które kończą 2 rok jego filologicznych studiów. Był zestresowany, ale zdeterminowany, by nie musieć niczego poprawiać. 16 maja przetłumaczył 2 odcinek Kakumeiki Valvrave i od tamtego momentu nie zabierał się za następne odcinki serii. 20 maja ponownie wraz z liskiem Chiko i wilkohieną Sly'em obejrzał kolejne 5 odcinków Boku No Hero i do 22 maja skończyli cały sezon. Burn, który został przez tą dwójkę przekonany do pojechania na Futerkon w sierpniu zamówił sobie badge i cieszył się z jego finalnego wyglądu.
CZYTASZ
Wilczki Dnia i Nocy
FantasyOpowieść ta będzie opisem przeżyć dwóch wilków których los nieoczekiwanie złączył w uczuciu (Arty użyte w powieści nie są mojego autorstwa i nie używam ich komercyjnie, pełnią jedynie funkcję upiększającą)