Žárlivec

463 10 1
                                    

Karel odešel a David nehnutě seděl na gauči. Mery si k němu sedla a přitulila se k němu. David ji objal a pousmál se.
D: ,,Mery promiň."
M: ,,Za co?"
D: ,,Že tebe ani to malý nedokážu zajistit. Vůbec jsem tě neměl s tim zatěžovat."
M: ,,Ale prd zlato." pohladila ho po strništi. ,,Jak se říká v dobré i ve zlém. Hmm?" usmála se na něho a dala mu pusu.
David se pousmál.
D: ,,Jsi úžasná."
M: ,,Ty taky. Spolu to zvládneme a určitě to dopadne dobře."
D: ,,Snad jo."
M: ,,Kde mám toho mýho starýho Davida, kterej si ve všem věří, riskuje a ví, že to dělá nejlíp jak umí."
D: ,,Nevím Mery, teď tady není.. Chci aby se malý narodilo do rodiny, kde se nebudeme bát druhýho dne co přijde, chci aby chodilo v hezkých věcech a aby se mu ostatní nesmáli, že jeho táta ho neumí zajistit nebo že nemá hračky.."
M: ,,Lásko, netrap se tím. Určitě to dopadne dobře. Uvidíš."
D: ,,No snad jo. Jdu si na chvilku zaboxovat, abych to ze sebe dostal."
M: ,,Jasně, jen běž." usmála se na něho. Dali si pusu a David odešel do pracovny.
Za chvilku k Mery přišel i Timi, sedl si před Mery a začal mňaukat. 
M: ,,No co ty tady děláš Timíku?" usmála se na něho a vzala si ho do náruče. Timi si na ní lehl a spokojeně si vrněl. Mery ho hladila.
David potom přišel celej spocenej.
D: ,,Jdu do sprchy."
M: ,,Jasně." usmála se Mery a koukala se dál na telku. David za půl hodiny přišel. Měl na sobě jenom kraťasy a drbal si ručníkem mokrou hlavu. Mery se na něho nemohla vynadívat. David si k ní sedl a podrbal Timiho no podrbal spíš z něho málem stáhnul srst.
Ten se hned vzbudil a začal ho kousat.
M: ,,Ty si jemnej teda😂."
D: ,,Vždycky lásko." usmál se David a dál provokoval Timiho. ,,Jááuu. Timouši!" křikl David, když ho kousl.
M: ,,Nemáš ho provokovat." zasmála se Mery. ,,Viď bobíšku." vzala si Timiho a začala se s nim mazlit.
D: ,,A že se takhle nešmajchluješ se mnou? Tss." dělal David uraženýho a šel do koupelny.
M: ,,To je hroznej žárlivec ten tvůj páníček Timi." zasmála se a šla za Davidem do koupelny.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat