K: ,,Třeba házel gumu po lidech z venku, dělal si papírový letadýlka a zapálený je házel z okna,taky po nic střílel kuličkovkou,to bylo ale doma z balkónu, jednou na ředitelnu nalepil vložku a napsal na to, že paní ředitelka je na pí*u stejně jako tato vložka. A ne jednou, nalepil na tabuli papír s nápise: Dneska se neučí a odkráčel si to domu,pro změnu a jistotu několikrát tu cestu do školy i zapoměl a taky přišel domu, kolikrát řekl učitelce řekl, že ho to tam nebaví, zvedl se a odešel, ale tohle už bylo na střední.
M: ,,Jo to si pamatuju😂. Já vim, že bych se tomu smát neměla, ale to fakt nejde.😂"
K: ,,V pohodě😂. Kolikrát počkáral Lukymu pokoj a vlastně i samotnýho Lukáše. Taky mu schazoval věci i poličky a sváděl to na něho."
D: ,,No co? Byl hezčí barevnej."
M: ,,Jasně😂."
K: ,,No taky se pokusil zbavit Lukyho."
M: ,,Co?"
K: ,,Zaházel ho pískem na pískovišti, zamknul ho na záchodě. Potom ještě plival vodu na lidi z okna. "
M: ,,Jako doma?😂"
K: ,,No i ve škole. Taky domu tahal zvířata, že bude doktor, to bylo asi jediný rozumný co z něho vypadlo😂. Teda, že bude doktor. Pernamentně rozbíjel sousedům okna, ať už pukem nebo míčem."
M: ,,Ty si byl hrozný smrádě ti teda povim Daví😂." smála se furt Mery.
D: ,,Hele ty si nebyla na střední o nic lepší."
M: ,,No ale neplivala jsem po lidech."
D: ,, A ty špedlíky tam nastražil kdo?😂"
M: ,,Ty si hroznej práskač." plácla ho po noze."
D: ,,No taky tě miluju😂."
K: ,,Koukám, ze jste byli oba dva pěkný kvítka." zasmál se Karel.
D: ,,Malinko."
K: ,,Ty se vůbec neozývej.. Mám dojem, že tyhle dva špunti budou po vás😂."
M: ,,No snad ne.."
Maty: ,,Já budu hodnej po mamince." přiběhl k ní a sedl si jí na klín.
M: ,,No to snad jo."
D: ,,No maminka taky byla uličnice jako ty a pořád je." usmál se šibalsky.
Mery se na něho podívala jakože teď fakt ne.
Maty: ,,Ne ne maminka je hodná, ty jí furt zlobíš."
D: ,,Jo a jak prcku?"
Maty: ,,Vždycky, když přijdu do ložnice,tak jí zlobíš nebo když jsem ráno vzhůru, tak maminka křičí a říká tvoje jméno."
David s Mery i Karlem věděli kam míří... Oba dva zrudli. Karel se jenom smál
K: ,,V klidu😂."
Karel potom odešel.
ČTEŠ
Slib
Short StorySlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩