Oběd

312 6 4
                                    

Mery vařila oběd a kluci dělali kraviny. Potom vylezli z bazénu. David s Lukynem leželi na lehátkách s pivem v ruce a Matýsek s Tomíkem byli na dece.
M: ,,Kluci oběd." zavolala Mery z okna."
Tomík přiběhl jako první.
David s Lukášem a Matýskem za chvilku dorazili taky.
Najedli se a povídali si.
D: ,,Hele tak kolem 2 se vracíme zpátky do Rubavy. Pojedete s náma?"
L: ,,Tam se ale nevejdeme všichni.
D: ,,Vejdeme."
M: ,,Vejdeme. Já a kluci budeme sedět vzadu a vy dva vepředu, akorát budeš muset mít Timiho vepředu."
L: ,,To je v pohodě. Díky."
Kolem druhý se všichni nasoukali do auta a odjížděli do Rubavy. Nebo nejdříve odvezli Lukáše a Tomíka do Prahy.
L: ,,Zítra dám výpověď a ozvu se."
D: ,,Dobře, tak čau."
L: ,,Čau, ahoj Mery."
M: ,,Ahoj Luky."
Dojeli domu. Mery nakojila, uspala malýho a dala ho spinkat. Potom začala prát a uklízet. Běhala tam jenom v kraťáskách a tílku. Zrovna byla v kuchyni. David za ní přišel a objal jí zezadu.
M: ,,Jsem se tě lekla ty."
D: ,,Nech to být." odložil jí hadr.
M: ,,Musím to dodělat."
D: ,,Nemusíš. Rád bych si užil naší chvilku, když ten malej lump spí."
M: ,,No tak jo." kousla se Mery do rtu, aby Davida vyhecovala. David se usmál a přitlačil Mery k lince. Chvilku se líbali, ale pak Matýsek začal řvát.
D: ,,No to si dělá prču.." protočil David oči.
M: ,,Tak vydrž lásko." dala mu pusu a šla za malým. Jenom mu vypadl dudel, tak mu ho dala zpátky a vrátila se. ,,Vypadl mu dudel."
David Mery znovu přitiskl Mery k lince, začal jí šahat po tričko. Svlíkl jí ho a ona jemu taky.
M: ,,Nejdeme do postele?" odtrhla se Mery od líbání.
D: ,,Proč?"
M: ,,Je to pohodlnější."
D: ,,To je furt gauč, ložnice nebo pokoj pro hosty. Tady jsme to nedělali.."
Mery se usmála a dala mu pusu.
David jí líbal a zašel jí rukou za kalhotky a začal jí dráždit rukou.
M: ,,DDaví.." vzdychla Mery. Chvilku se líbali. David si potom sundal kraťasy i boxerky a Mery kalhotky. Jemně do Mery vnikl. Oba dva vzdychli najednou.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat