Cucák

296 6 2
                                    

První se ráno vzbudil David. Usmál se nad spící Mery a začal jí líbat. Mery se probudila a usmála se.
D: ,,Dobré ráno." usmál se.
M: ,,No tobě taky." usmála se i Mery. David se nad Mery vzepřel.
M: ,,Si myslíš, že jsem ti už odpustila?"
D: ,,Nevím, ale asi jo." usmál se David a začal jí líbat na krku.
M: ,,Ty si fakt hroznej."
D: ,,Taky tě miluju." usmál se David, stáhl Mery kalhotky, sobě boxerky  a vnikl pomalu do Mery.
M: ,,Aaahh, Daví." vzdychla Mery nahlas.
D: ,,Potichu, táta s Matesem ještě spí." usmál se David a začal přirážet.
M: ,,Jáá zza to nemůžu.." skousla si Mery ret. Davida to vyhecovalo a přidal na tempu. Najednou oba slyšeli jak se otevíraj dveře od pokoje vedle. David rychle z Mery slezl a lehl si k ní, přikryl je a oba dva dělali, že spí. Karel otevřel dveře a usmál se. S Matýskem sešli dolu.
D: ,,No konečně." usmál se David a znovu do Mery vnikl. Za chvilku oba byli na vrcholu. ,,Bylo to úžasný. Jako vždycky." usmál se David a dal Mery pusu.
M: ,,To teda bylo." usmála se i Mery. David jí chvilku líbal na krk. Potom oba dva vstali, oblíkli se a šli dolu.
D: ,,Čau."
K: ,,No dobrý ráno."
M: ,,Taky." usmála se Mery. ,,Jedl něco?"
K: ,,Jo měl přesnídávku a čaj."
M: ,,Jste hodnej, děkuju." usmála se Mery.
K: ,,Co to máš na tom krku?"
M: ,,Kde?" šáhla si Mery na krk.
David přišel z koupelny.
D: ,,No ten se mi ale povedl." usmál se David.
M: ,,Já tě přetrhnu Davide!"
Karel se tomu smál a malej taky."
Mery Davida plácla po ruce.
Nasnídali se a vyrazili směr domov. Mery se v autě snažila zakrejt cucáka na krku.
M: ,,Jak malej! Hlavně, že ti 100x říkám žádnýho cucáka."
D: ,,Když mě to tak nehorázně rajcuje." usmál se David.
M: ,,To si mi tam nemohl udělat malýho, když už."
D: ,,Ne." usmál se David
Mery ho plácla po noze.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat