Atestace

351 7 4
                                    

Dneska David dělá atestaci. Moc toho nenaspal. Ne kvůli Matýskovi, ale kvůli tý atestaci. Vzbudil se kolem 5 a nemohl usnout, furt se převaloval. Učil se, ale má pocit jako kdyby ne.. Mery se vzbudila taky.
M: ,,Co nespíš Daví?"
D: ,,Kvůli tý atestaci. Nemůžu usnout, jsem hrozně nervózní."
M: ,,To zvládneš lásko. S Matýskem na tebe budeme myslet a půjdeme s tebou."
D: ,,Ne to ne, musíš se vyspat a pinďa taky."
M: ,,Při nejhorším si lehnu do kumbálu."
David se usmál a začal Mery líbat.
M: ,,Víš, že tě čekájí ještě dva týdny."
D: ,,Vím." usmál se David. ,,Pak si to vynahradíme oba dva."
M: ,,To jo." usmála se Mery.
Oba vstali oblíkli se a vyrazili i s Matýskem na urgent. Dali si pusu, Mery mu popřála hodně štěstí a David šel.
Nejdřív měli atestační práci a ústní zkoušení. Teprve až potom, když měli nějaký případ, tak šel na operaci. Podle všech to zvládl bravurně. Za to David si nebyl až tak moc jistý. Radili se snad hodinu až nakonec si společně pozvali všechny 3. Davida a ještě dva starší chlapy. Když je David uviděl, myslel si, že to nedal.
Ko: ,,Nejlepší výsled se ztrátou 2 bodů z celé atestace se stává nový kardiochirurg David Hofbauer. Gratulujeme! Byla to opravdu skvělá práce, kterou jsme tu opravdu dlouho nezažili.
Došel si pro diplom a všichni mu gratulovali. Potom šel za Mery do kumbálu. Opatrně otevřel dveře, kdyby náhodou oba spali.
Mery byla vzhůru, ale Matýsek spinkal.
M: ,,Tak co povídej. Jak si to zvládl?" zasypala ho Mery otázkami.
David zakroutil hlavou, že ne.
Mery se zvedla a objala ho.
M: ,,Dáš to příště miláčku. Nic se neděje."
David ji taky objal. Potom jí dal před obličej diplom.
M: ,,Co to je?"
D: ,,Se podívej." řekl "smutně".
Mery si ho vzala do ruky.
M: ,,Co kecáš ty. Ty si to zvládl! Ty si úžasnej! Jsem na tebe pyšná!" objala ho Mery znova.
David se usmál.
D: ,,Konečně to mám za sebou. Teď už si budu užívat každou chvilku s tebou a Máťou. Miluju tě."
M: ,,Já tebe taky."
Matýsek se zrovna probudil.
D: ,,Bobíšku." polochtal ho po bříšku. Malej se malinko usmál. ,,No ty si úžasnej." usmál se David. Odešli spolu domu a užívali si zbytek dne.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat