Všichni šli dovnitř do obýváku. Kluci se rozeběhli k dárkům a za nima běžel i Timi.
Rozebrali si dárky. Kluci dostali stejný hračky aby se nehádali. Šli si hrát a dospělý seděli na gauči. David byl co nejvíc přitulený k Mery a měl ruku na jejím břiše. Karel přicházel z kuchyně i s čajem a kafem.
L: ,,Jsem si všiml, že se k sobě nějak máte.. Kdyby bylo jaro, tak je mi to jasný, ale v zimě?😂"
D: ,,Ty seš debil.." koukl se na něho David. ,,Máme no.. Protože Mery miluju čím dál tim víc." dal jí pusu do vlasů.
L: ,,To my víme, že jí miluješ, ale furt se k ní lísáš. Že ty by si jí nejradši ohnul teď a taky😂."
D: ,,Kdyby tady nebyli kluci, tak bych takovou střihnul, že by si se roztočil jak bejblejt.. Seš fakt kretén Lukyne.."
Mery s Karlem se tomu smáli.
L: ,,Ne tak sorry. Tak co se teda děje?"
M: ,,Tak jim to řekneme ne?"
D: ,,Tak jo."
K: ,,No a co nám chcete říc?"
D: ,,Něco ve stylu... Jedna kapka, už to ťapká."
Mery, Karel a Luky dostali záchvat smíchu.
K: ,,Ty si vůl Davide😂."
L: ,,Ty seš demenet😂."
K: ,,Ale gratuluju."
L: ,,Já taky."
D+M: ,,Děkujeme."
K: ,,A kdy máš termín."
M: ,,Na začátku září."
K: ,,Jo,takže to víš chvilku."
M: ,,Jsem ve třetím týdnu."
L: ,,Jo takhle."
D: ,,Hele můžeme tady přespat?"
K: ,,No jasně. S tím jsem počítal." usmál se Karel.
D: ,,Tak děkujem."
Povídali si až najednou byl večer.
M: ,,Já se jdu vysprchovat, tak né, že se mezitim porvete vy dva." koukla se na Davida a Lukyho.
L: ,,To říkej svýmu manželovi a ne mě."
M: ,,No jo." zasmála se Mery a šla do koupelny. Karel si hrál s klukama a David s Lukym byli sami v obýváku.
L: ,,By si chtěl jít za ní co? Aby si jí mohl ohnout.😂"
D: ,,Ty seš mamrd.. Ty si to neměl asi hodně dlouho co? Už ti z toho hráblo.."
L: ,,Měl, naposledy předevčírem."
D: ,,Ty sis našel babu jo?"
L: ,,Ne, kamarádku.."
D: ,,Jo kterou vopícháš a pak čau?"
L: ,,Ne ty vole.. Kamarádi s výhodama.. To si nikdy neměl?"
D: ,,Měl, ale ještě dřív než jsem byl s Mery. Nina Mrázová."
L: ,,Si děláš prdel?" smál se Luky.
ČTEŠ
Slib
ContoSlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩