Zachraň ho!

318 9 3
                                    

Mery se s Jirkou domluvila aby jí a Davidovi pohlídal prcky, že musí srovnat papíry v kumbále. Jirka jim to samozřejmě nevěři, ale nic jim neřekl. David s Mery zalezli do kumbálu. Jen co se za nima zaklaply dveře. Tak se na sebe vrhli. Pro jistotu se i zamkli. David z Mery rychle sundal všechno oblečení. Mery to samí udělala i Mery. Oba dva byli nazí. Chvilku se líbali. David začal Mery dráždit a Mery mu dělala dobře. David vzal Mery do náruče a dal jí na palandu co měl v kumbálu. Vzepřel se nad ní a než se Mery stačila vzapamtovat, tak do ní vnikl.
M: ,,Panebože." vzdychla Mery a zaryla mu nehty do zad. David začal přirážet tvrdě a rychle. Mery už nevnímala svět kolem sebe a David už vůbdc ne. Dostávali se do pocitu extáze. Mery začala pravidelně vzdychat a David věděl, že za chvilku bude. Přidal na maximum, začal jí dráždit i rukou a líbal jí na prsa.
Mery se dostávala do pocitu extáze..
M: ,,Uuužž!" vzdychla Mery a rozdýchávala to.
David ještě dál přirážel. Potom ho vytáhl a udělal se Mery na břicho a prsa.
D: ,,Uuž jsem." vzdych David. Potom se vzepřel nad Mery a začali se líbat. Mery mu potom dělala dobře rukou. David se oblíkl a podal Mery ručník, aby se utřela. Stoupla si a začala se oblíkst.
D: ,,Jsi dokonalá." objal jí zezadu a dával jí jemný polibky na krk.
M: ,,Ty taky " usmála se Mery. Chvilku se ještě líbali a potom se vydali za prckama. Když tam došli, tak tam byla Kučerová a chovala si Marušku.
D: ,,Hej! nechte jí bejt!" přiběhl k ní David a vzal si Marušku z jejích rukou.
K: ,,Nic jsme jí neudělala.."
Maty: ,,Mě je hrozně špatně." řekl Matýsek a skolaboval.
D: ,,Doprdle! Matý, Matýsku! Matěji!" propleskával ho. Kučerová mezitim utekla..
Mery začala brečet.
M: ,,Davide zachraň ho!"
David se snažil dělat co mohl..

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat