Noc

353 7 0
                                    

Byl večer. Mery malýho opláchla, přebalila, nakojila a převlíkla do pyžamka. Chtěla ho dát spinka, ale Matýsek se prostě rozhodl, že spát prostě nebude a trošku rodiče pozlobí.
Mery ho houpala na ruce snad hodinu, ale prostě nic nezabíralo.
D: ,,Matýsku už spinkej. Buď to hodný miminko co bylo v porodnici.."
M: ,,Mám pocit, že se asi nevyspíme.
D: ,,Ukaž dej mi ho a jdi se vyspat, my se tady spolu nějak poperem. Viď chlape." usmál se na malýho.
M: ,,To nejde."
D: ,,Ale, jen jdi. Potřebuješ to."
Mery teda na chvilku odešla za ani ne 5 minut ticho. Potichu otevřela dveře a David ležel v posteli, na sobě měl položenýho Matýska a oba spali. Mery se usmála a lehla si opatrně k nim. Malej se za celou noc vzbudil asi jen 2x a to jenom kňourl, párkrát popotáhl dudlík a spinkal dál.
Ráno se první vzbudila Mery. Musela se usmát, když viděla ty dva pohromadě. David spal, měl okolo malýho položenou ruku a mrňousek už koukal.

Mery se ho snažila vyprostit, ale nešlo jí to. Trošku Davidovi dala ruku na stranu, aby si mohla vzít mrňouska, než začne plakat. Nakonec se jí to podařilo a Davida nevzbudila.
M: ,,No tak pojď mrňousku. Necháme tatínka odpočívat." odešla s ním do obýváku. Nakojila ho, přebila a převlíkla. Položila si ho na hruď a koukala se na televizi. Kolem 8 vylezl i David. Měl na sobě jenom kraťasy na spaní, takže když ho uviděla Mery mohla na něm oči nechat.
D: ,,Ahoj." usmál se David a dal Mery pusu.
M: ,,Ahoj." usmála se Mery a pusu mu oplatila.
D: ,,Se takhle povalujete jo?" usmál se David a pohladil mrňouska po hlavičce.
M: ,,No jasný."
D: ,,Dáš mi ho?"
M: ,,Jestli ti nezačne řvát, tak si ho vem. Já jdu aspoň vařit oběd."
Mery mu opatrně předala malýho a šla do kuchyně.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat