Nerad čekám

414 8 0
                                    

David s Mery si sedli k televizi a koukali se na ní.
D: ,,A jaký to jméno teda?"
M: ,,Přemýšlím mezi Austinem a Theodorem. T,h,e,o,d,o,r. Nebo jenom Teo
D: ,,Teo je hezoučký jméno. I ten Austin není špatnej."
M: ,,Uvidíme. A co ten tvůj výzkum?"
D: ,,No zatim dobrý. Tak snad to vydrží.."
M: ,,Nechci aby si šel do vězení. Za to ty peníze nestojí. Prostě nebudeme ty bohatý rodiče, ale ty skromnější no."
D: ,,To ne Mery. Chci aby jsme se měli dobře. Aby jsme nemuseli škudlit, mohli si koupit co budeme chtít. Doufám, že to Sára s Ninou nepodělaj."
M: ,,Ty jsou co zač?"
D: ,,Kdo?"
M: ,,No ta Sára a Nina."
D: ,,Něco jako kolegině z výzkumáku. S Ninou jsem chodil na základku. Jela po mě jedna i druhá."
M: ,,No abych si na tebe dávala pozor." koukne se Mery na něho.
D: ,,To nemusíš. Nikam vám neodejdu ani neodjedu. Budu taky navždycky s váma." usmál se David a pohladil Mery bříško. ,,Ani nevíš jak moc se na něho těšim. Nikdy by mě nenapadlo, že se tak moc budu těšit na prcka."
M: ,,To jo teda." usmála se Mery. ,,Ale ještě si na něho pár měsíců počkáme."
D: ,,Kdy máš termín?"
M: ,,Na konci července. Kolem toho 25.
D: ,,Až? Ach jooo."
M: ,,Budeš si muset počkat zlato." usmála se Mery a pohladila Davida po strništi.
D: ,,Když já nerad čekám😏." usmál se šibalsky a dal Mery pusu.
M: ,,Tak si počkáš. No jsem zvědavá jak ty vydržíš to šestinedělí." zasmála se Mery.
D: ,,No budu mít takovej absťák, že potom nebudeš vědět čí jsi, kde jsi nebo kdo jsi." přitáhl si Mery blíž a dal jí pořádnou pusu na tvář.
M: ,,Měl by ses oholit. Škrábeš." zasmála se Mery.
D: ,,Zase vtipná, že?" usmál se David.
M: ,,Vždycky lásko." usmála se na něho Mery a dali si pusu.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat