Urgent

357 6 3
                                    

Mery dovařila oběd. Najedli se a rozhodli se, že se půhdou podívat na urgent.
D: ,,Jsem zvědavej na výraz Kučerový😂."
M: ,,No to jsme dva.😂"
Jen co vešli na urgent si jich všimla Kučerová.
K: ,,Co vy tady?" koukla se na ně.
D: ,,Přišli jsme ukázat urgentu našeho juniora."
K: ,,Jo aha."
David ho vyndal z kočárku a choval si ho. Kučerová se na Davida nemohl vynadívat. Kord, když mě na sobě jenom tílko, takže mu šli vidět svaly. David si jí všiml, naklonil se k Mery a pošeptal jí do ucha.
D: ,,Koukni se na Kučerovou jak furt na mě čumí."
Mery se jen usmála a přitulila se k Davidovi. Kučerová málem bouchla vzteky. Hrozně se jí David líbil a chtěla ho pro sebe. Jenže jí Mery překazila plány.
D: ,,Lásko já jdu za Mužikem jo?"
M: ,,Jasný, já jdu za holkama. Bereš si Matýska s sebou?"
D: ,,Můžu?"
M: ,,No jasně." usmála se Mery, dali si pusu a každej si šel po svým.
David zkusil lékařák a měl štígro. Roman tam byl.
D: ,,Čau Mužiku."
R: ,,Daviiid." usmál se Roman. ,,Tak jak si přežil kocovinu?" zasmál se.
D: ,, No nebudu lhát. Bolela mě hlava, bylo mi blbě a točil se mi celej svět. Ale stálo to za to." usmál se David a pohladil malýho po hlavičce.
R: ,,Koukám, že je blonďatej po Mery."
D: ,,Jo je."
R: ,,Zlobí?"
D: ,,No první noc naš pozlobil, asi 3 hodiny nedokázal usnout a jenom řval. Nakonec usnul vyčerpáním."
R: ,,Tak to jo. A co jinak? Dobrý."
D: ,,Nejvíc jak může." usmál se David.
R: ,,Tak to je dobře." usmál se i Roman.
D: ,,No a co ty? Jak válčíš s Kučerovou. Hrozně mě točí baba jedna protivná. Je to hrozně otravný jak po mě furt čumí a snaží se mě zbalit."
R: ,,No aby jsi jí nepodlehl." zavtipkoval Roman."
D: ,,Ježiš fuj. By mě v posteli převálcovala jak kombajn. Aaa fuj..bleee." oklepal se David. ,,Prosimtě ta i kdyby spolkla magnet tak nebude přitažlivá."
Roman se zasmál.
David si s Romanem povídla celkem dlouho a Matýskovi se to už moc nelíbilo. Začal malinko kňourat. David mu dal dudlíka, ale vyplivl ho a začal popotahovat znova.
D: ,,No jo Máťa už má hlad viď? Tak já ho jdu odevzdat a kdyžtak se ještě stavim jo? Nebo jdeš s náma?"
R: ,,Jdu s vámi."
Všichni 3 se vydali hledat Mery.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat