Odměna

291 6 0
                                    

D: ,,No zbláznil. Do tebe lásko." usmál se David.
M: ,,Vždyť to muselo být hrozně drahý!" řekla Mery a vytáhla telefon.

D: ,,Peníze nehrajou hlavní roli, hlavní je, že se ti to líbí."
M: ,,No hrozně moc. Jak si to věděl?"
D: ,,Ten tvůj starej telefon je příšernej😂. To za prvý a za druhý jsem  brouzdal po internetu a našel jsem, že jsi se na něho dívala, tak jsem ti chtěl udělat aspoň malou radost."
M: ,,Malou? Tss, tu největší miláčku." políbila ho Mery.
D: ,,To jsem rád, že se ti líbí."
M: ,,Děkuju moc. Jsi prostě úzasnej." usmála se Mery."
D: ,,Vždyť ty taky. To máš vlastně i za malýho, ale stejně i kdybych koupil celou Zeměkouli se to prostě nevyrovná za Matýska."
M: ,,Miluju tě."
D: ,,Já tebe taky."
Usmáli se na sebe a dali si pusu. Malej pomalu lezl k medvědovi, co Mery dostala.
D: ,,Mates, nech toho medvěda. Ten je maminky."
M: ,,Jen ať si s tim hraje. Stejně kdybych ho někam dala, tak se na něho zbytečně bude prášit a takhle si ho malej aspoň užije."
D: ,,Jenže si v tom případě dostala jenom telefon a kytku."
M: ,,I kdybych nedostala nic, tak mi to nevadí, protože mám vás dva a vy mi bohatě stačíte "
David se usmál a dal Mery pusu. Oba se otočili na Matýska a ten cucal medvědovo ucho.
D: ,,Mates😂 necucej to." vyndal mu to z pusinky. Jenže malej si to tam dal znova. ,,Hele ty raubíř." vyndal mu to znova. Nakonec to vzdal, protože kdykoliv mu to vyndal do pár vteřim to měl zase v pusince.
M: ,,Ty si uličník😂."
D: ,,Chceš pomoct s tim telefonem?"
M: ,,Kdyby jsi byl tak hodnej." usmála se Mery.
D: ,,No jasně." usmál se David a pustil se dotoho. Za ani ne 15 minut to běželo jak mělo.
M: ,,No ty si úžasnej lásko."
D: ,,Já vim." políbil jí David.
M: ,,Taky můžeš večer počítat s náležitou odměnou."
David se šibalsky usmál a dal Mery pusu.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat