D: ,,No a kde bydlíte?"
L: ,,Abych pravdu řekl, tak v Praze v garsonce.. Pracuju jako sanitář v Praze na klinice. Sice peníze celkem hezký, ale jsem rád, že s tím vyjdeme. Nájem, voda, plyn, elektrika, věci pro malýho, jídlo atd..."
D: ,,A nechtěl by si se přestěhovat do Rubavy. Začít novej život i s malym. Barák je velkej dost, měli by jste každej svůj pokoj nebo dohromady. Kluci by si mohli spolu hrát."
L: ,,Jsi hodnej Dejve, ale nejde to. Nemůžu vás takhle otravovat. To nejde."
M: ,,Proč by to nešlo?"
L: ,,Chcete mít svůj klid, soukromí a navíc jsem se zjevil úplně nečekaně."
M: ,,Barák je velkej dost a můj strejda uvítá další posilu mezi náma. Je blízko školka i škola."
L: ,,Promýšlím si to a ráno vám to řeknu, jestli teda by jsme mohli přespat."
D: ,,No jasně."
M: ,,Já jdu nachystat postele. Tomíku jdeš mi pomoct?"
T: ,,Už běžím teto." slezl z Davida a utíkal za Mery.
L: ,,Vybral sis fakt dobře brácha!"
D: ,,Já vim." usmál se David. ,,Je to to nejlepší a nejhezčí co mě potkalo. Miluju jí nejvíc na světě a za nic bych neměnil."
L: ,,Já se ti ani nedivím. Je krásná, milá, hodná, vstřícná, pozorná, určitě je skvělá mamka pro Matýska a není hysterka."
D: ,,Né, že po ní pojedeš vole! Jinak dostaneš KO. Je jenom moje. To že si o 3 roky mladší neznamená, že tě nemůžu zmlátit." koukl se na něho přísně."
L: ,,Neboj. Je jen a jen tvoje. Nechci od tebe dostat do držky."
M: ,,Co do držky?"
D: ,,Ale nic." usmál se David.
M: ,,Jste se chtěli rvát?"
D: ,,No jasný o tebe."
M: ,,Až tak jo."
D: ,,Jo, ale rvát se nebudeme, protože si jenom moje." dal jí pusu na tvář.
Lukáš se usmál. Je rád, že David nemá nějakou hysterku.
L: ,,Kde je Tomík?"
M: ,,Usnul a spí s Matýskem v pokojíku."
L: ,,Tak to jo. Děkuju Mery."
M: ,,Není za co."
D: ,,Hele nejdeme spát?"
L: ,,Jo jdem, jsem docela unavenej."
D: ,,Já taky."
L: ,,Tak dobrou."
M+D: ,,Dobrou."
Lukáš zalezl do svýho pokoje a David s Mery se vysprchovali a zalezli si do postele taky.
ČTEŠ
Slib
Short StorySlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩