Nadrženec

329 6 7
                                    

Přišel k Mery a přitlačil jí k lince.
D: ,,Já jsem ti říkal, aby jsi toho nechala."
M: ,,Ale ale, tady je někdo hodně nadrženej." usmála se Mery.
D: ,,Brutálně." zajel jí rukou pod tričko až k prsům. Mery mu sjela rukou až k jeho Ferdovi a začala mu přes kraťasy dělat dobře. Začali se líbat a svlíkat. Za chvilku byli oba dva jenom ve spodním prádle.
D: ,,Pojď." řekl jí David, chytl Mery za ruku a táhl jí do koupelny.
Zavřeli za sebou dveře a vrhli se na sebe. No teda David se vrhl na Mery. Vysadil si jí na sebe a začali se znova líbat. David potom dal Mery dolu. Mery mu zašla rukou za kraťasy a začala mu dělat dobře.
D: ,,oohh...Mery." zavřel David oči a užíval si to. David se opřel o umyvadlo, Mery si před něho klekla a začala mu dělat dobře i pusou.
D: ,,Bo..že...můj..si úžasná." vzdychal David. Za chvilku byl David na vrcholu a udělal se Mery do pusy. Mery se zvedla a začali se líbat. David vysadil Mery vedle umyvadla, přisunul si jí blíž a vníkl do ní.
M: ,,Aaa Daví." vzdychla Mery. David začal přidávat tempu, párkrát se políbili. Za chvilku byla Mery skoro na vrcholu. David to věděl. Vytáhl ho a začal dělat Mery dobře. Nejdřív jazykem a potom přidal i prsty.
M: ,,Oohhh, Daví." vzdychla Mery, když byla na vrcholu.
David do Mery potom znovu vnikl a přirážel dokud nebyl i on. Chvilku ho v Mery nechal, potom ho vytáhl a udělal se jí i na břicho. David si oblíkal boxerky a hodil po Mery ručník, aby se utřela.
D: ,,Bylas dokonalá lásko." usmál se David a dal Mery sladkou pusu.
M: ,,Ty taky. Ostatně jako vždycky." usmála se i Mery. Oba vylezli z koupelny jenom ve spodním prádle. Šli přes obývák a viděli jak malej furt spí.
Oblíkli se, přitulili se k sobě a koukali se na telku.
D: ,,Miluju tě Mery." řekl z ničeho nic David.
M: ,,Vždyť já tebe taky Daví." usmála se na něho Mery.
D: ,,Já vím.. Jsem šťasný, mám tebe a mám malýho. Nic víc je štěstí nepotřebuju. To co se tehdy stalo se stát mělo. Jinak by jsme se asi nemilovali tolik jako se milujeme."

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat