Láska naše.

392 7 2
                                    

David jakmile uviděl Mery v tom sexy prádýlku co dostala k Vánocům, tak se usmál a šel k Mery.
D: ,,Jsi krásná a sexy." pohladil jí po zadku, párkrát ho zmáčknul.
M: ,,To ty taky." přejela mu přes jeho vypracovaný tělo. Začali se líbat. David Mery sundal košilku. Byla před ním celá nahá. David byl už dost vzrušenej. Stáhl si kraťasy, na nic nečekal a vnikl do Mery.
M: ,,Aaahh...Daví." vzdychla Mery a prohnula se v zádech. Zaryla mu prsty do zad, snažila se nez nehtů,ale nešlo jí to.
David se usmál, začal Mery líbat na krk a uděla jí tam malýho cucáka. Potom se přesunul až k prsům. Mírně jedno skousl.
M: ,,Pro...prosím přidej."
David teda zrychlil a začal přirážet malinko tvdě. Mery se dostávala do pocitu extáze a na vrchol.
M: ,,Aaano.." vzdychla Mery, když byla na vrcholu.
David přidal ještě trošku víc. David věděl, že za chvilku bude.
D: ,,Jjoo....lláskoo..uuž" vzdychl David, rychle ho vyndal a udělal se Mery na břicho.
Nandal si kraťasy a podal Mery ručník aby se utřela. Potom si lehl zpátky k ní.
M: ,,Tohle mi tak chybělo."
D: ,,To mě taky.. Byla jsi dokonalá.." usmál se David a dal Mery pusu do vlasů.
M: ,,Ty taky. Jako vždycky.." usmála se i Mery a dala mu pusu na hruď.
Oba za chvilku usnuli. Mrňousek spinkal až do rána do půl 7. Mery ho nakojila, přebalila a dala ho mezi ní a Davida do hnízdečka. David byl už vzhůru taky.
D: ,,Kde to jsi? Kam tě ta maminka dala co?" usmíval se na něho. Malej  se na něho taky usmál. ,,Má po tobě dokonalej úsměv. Láska naše." usmál se David na Mery a dal malýmu pusu na hlavičku.
M: ,,To jo teda." pohladila Mery Matýska po tvářičkách.
D: ,,Tohle je prostě to nejkrásnější a nejúžasnější stvoření pro který tady budu furt a budu se snažit s nim trávit co nejvíc času. Samozřejmě ty taky a vlastně s váma oběma."
Mery nic neřekla a David zjistil, že brečí.
D: ,,Notak Mery nebreč."

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat