Mery zapištěla.
M: ,,Daví.😂"
David se nad ní vzepřel a dal jí pusu na krk.
M: ,,Hlavně žádnýho cucáka.. Jinak tě přetrhnu." koukla se na něho a plácla ho po zadku. ,,Šup, zvedni se. Chci se kouknout."
D: ,,Proooč?" dával jí polibky na krk.
M: ,,Daví?!" koukla se přísně.
David z ní slezl.
D: ,,Hele!" ukázal na Matýska jak morduje Timiho, kterýmu je to úplně jedno.
M: ,,To je raubíř."
D: ,,No po mamince." usmál se David.
M: ,,Hej!" plácla ho po rameni a šla k Matýskovi. ,,Matýsku takhle nemůžeš. Musíš mu udělal malá." vzala mu ručičku a pohladila Timiho. Malýmu se to líbilo a začal ho hladit.
M: ,,Šikulka." pohladila ho po hlavičce a šla do koupelny. ,,Já ho přetrhnu." pomyslela si Mery a vyšla z koupelny. Matýsek hladil Timiho a ten z ničeho nic ho škrábnul. Samozřejmě malej začal plakat. Mery si ho vzala do náruče.
M: ,,To je dobrý broučku." hladila ho po hlavičce. Malej jí zabořil hlavičku do ramene a plakal.
D: ,,Copa se děje?"
M: ,,Timi ho škrábnul."
D: ,,Ale notak chlape." pohladil ho. Mery si s nim sedla a dala mu dudlík. Malej se k ní přitulil a za chvilku usnul. Mery ho hladila ve vláskách. Mery Davida plácla po noze.
D: ,,Co je?" koukl se na ní nechápavě.
Mery mu ukázala krk. ,,Jejda."
M: ,,Hlavně žádnýho cucáka, že?!" koukla se na něho přísně."
D: ,,Já nic lásko." usmál se David. Najednou někdo zazvonil.
D: ,,Já tam jdu." řekl David a šel otevřít. ,,Je čau Luky."
L: ,,Čau. Nerušim?"
D: ,,Ne, pojď. Kde máš Tomíka?"
L: ,,Ve školce."
D: ,,Jo takhle. Tak pojď."
L: ,,Ahoj Mery."
M: ,,Ahoj. Kde máš malýho?"
L: ,,Ve školce."
M: ,,Jo taak, chceš něco?"
L: ,,Kafe prosím."
M: ,,Jasně." usmála se Mery.
L: ,,A kde máte mrňouse vy?"
M: ,,Teď usnul."
L: ,,Jo takhle." usmál se Luky.
M: ,,A jak se ti zatim líbí na urgentu?"
L: ,,Jo úplně super. Až na vrchní. Ježiš to je taková kráva, až to bolí."
D: ,,To mi povídej. Včera jak jsem si od tebe bral toho staršího pána. Víš?"
L: ,,No vim."
D: ,,No tak jsem jí vzal papíry a řekl jsem jí, že rovnou zamluví sál. No začala na mě řvát. Tak jsem jí poslal do pí*i a řekl jsem jí znovu aby mi zamluvila sál.
M: ,,No Davide!" koukla se na něho přísně.
D: ,,No co je?"
M: ,,Radši nic." plácla ho přes nohu.
ČTEŠ
Slib
Short StorySlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩