Timi

469 10 2
                                    

David se ráno vzbudil jako první. Pohladil Mery po tváři. Potom jí začal líbat. Mery se pomalu probouzela.
D: ,,Dobré ráno, miláčku." usmál se David.
M: ,,Tobě taky, lásko." usmála se i Mery. 
D: ,,Hele Mery?"
M: ,,No?"
D: ,,Nepořídili by jsme si nějaký zvíře, aby to doma nebylo takový prázdný než se nám podaří mrňous."
M: ,,No tak jo, proč ne." usměje se Mery.
D: ,,Ovšem jaký?"
M: ,,Já bych chtěla kočku."
D: ,,Já taky."
M: ,,Takže koťátko?"
D: ,,Noo a asi kluka ne?"
M: ,,Joo." usmála se Mery.
Po asi 2 hodinovým hledání našli

Po asi 2 hodinovým hledání našli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

M: ,,Je úžasnej." rozplývala se na ním  Mery.
D: ,,Jako ty.," usmál se David a dal Mery pusu.
Oba vstali, oblíkli se a vyrazili do Prahy vrátit Mery šaty a rovnou i pro mrňouska. Domluvili se s pánem, který ho prodává na dnešek.
Když přijeli, tak tam měli poslední dva. Vzali si toho menšího, dali ho do přepravky a vyjeli s nim domu. Když dorazili, tak si sedli na pohovku a nechali mrňouska aby se rozkoukal.
M: ,,A jaký jméno?"
D: ,,Nějaký originální, ne žádnej Mourek, Pinďa a tak."
Mery chvilku přemýšlela.
M: ,,Mám to. Co třeba Timi. Obě s měkkým i.
D: ,,Jo to je hezký jméno. A pro chlapečka a holčičku?"
M: ,,Jak to myslíš?" koukla se na něho Mery.
D: ,,No pro mimčo."
M: ,,Daví.. vždyť víš, že..."
D: ,,Že to vyjde. Tak co?"
M: ,,Já nevím. Klučičí se mi líbí nejvíc Ben, Theodor, Matteo, Timmy, Austin, Mikuláš, Alex a Mikey.
D: ,,Jo ty jsou krásný. A pro holčičku?"
M: ,,Pro holčičku asi  Emma, Mia, Evička, Isabella, Lea, Rozárka a Vaneska."
D: ,,Jo ty jsou taky krásný. Stejně tajně doufám, že to jednou bude kluk." zasmál se David.
M: ,,Popravdě řečeno já taky." usmála se i Mery. ,,Ta nejistota mě ubíjí. Hrozně mě to štve a mrzí, že ti prostě to dítě nedokážu dát."
D: ,,Meryyy.. Jednou nám to vyjde."
M: ,,Daví to si říkáme už 5 let a furt nic."
David ji pevně objal a dal jí pusu do vlasů.
D: ,,Lásko jednou to vyjde, věř mi. Hold nebudeme mít dítě kolem pětadvaceti, jak jsme chtěli už od střední, ale třeba kolem sedmadvaceti nebo dýl."
M: ,,Jsi úžasnej Daví. Normální chlap by mě už dávno odkopl."
D: ,,A já nejsem normální chlap?"
M: ,,Ne, jsi ten nejúžasnější, kterýho jsem si mohla přát."

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat