Je druhý den odpoledne. David je v práci a má se každou chvíli vrátit. Mery je sama doma. Stačila uklidit celej barák + uvařit. Uvaří si čaj a jde si konečně odpočinout k televizi. Najednou někdo zazvoní. Mery jde otevřít a kdo tam nestojí. Její "bejvalej" chodili spolu když oboum bylo 14 a byl to i nejlepší kamarád Davida.
M: ,,Co tady děláš Kubo?"
K: ,,Chci tě zpátky."
M: ,,No tak to máš sakra blbý."
K: ,,Proč? To neznamená, že jsi těhotná, že spolu vydržíte."
M: ,,Jsme spolu už 10 let. Necelých půl roku manželé. Takže máš smůlu."
K: ,,Ty jsi pořád s Hofem?"
M: ,,Jo."
K: ,,Jo a jakej je?"
David zrovna vešel dovnitř zadním vchodem. Slyšel, že se Mery s někým baví.
M: ,,Je úžasnej, nejen jako manžel, ale bude i jako táta, je skvělej v posteli. Je prostě úžasnej ve všem narozdíl od tebe.."
K: ,,Stejně si tě jenom užije a i s harantem tě nechá samotnou."
Mery chtěla něco říct, ale to už zakročil David.
D: ,,Vypadni!"
Mery se otočila a uviděla David. Byla ráda, že je doma a nemusí se bát.
K: ,,Davide.."
D: ,,Co je? Neslyšel si? Vypadni a nech mojí rodinu napokoji. Mery nikdy tvoje nebude. Jasný?!"
K: ,,Ty jí vážně máš rád jo? Nemáš jí jenom na to aby si si užil a odkopnul jí." ušklíbl se Kuba.
D: ,,Já Mery miluju a rozhodně jí nemám jenom na jedno.. I když v tom je taky fantastická. Nevim co tě na tom tak žere, že si tenkrát vybrala mě a ne tebe. A už konečně vypadni.." zabouchl mu před nosem.
D: ,,V pohodě Mery?"
M: ,,Teď už jo. Hrozně jsem se bála aby něco nezkoušel nebo neublížil malýmu. Když si přišel ty, tak jsem měla pocit bezpečí a věděla jsem, že se mě ani mrňouskovi nic nestane."
David se usmál, objal Mery a dal jí pusu.
D: ,,Se mnou jsi v bezpečí."
ČTEŠ
Slib
Short StorySlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩