Oslava

272 5 2
                                    

Dneska je sobota a Matýskovo oslava narozenin.
Maty: ,,Kdy přijdou?"
D: ,,Až odpoledne prcku." pohladil ho po hlavičce.
Maty: ,, Ach joo." sedl si vedle Davida na gauč a opřel se o něho hlavičkou. Mery přišla z kuchyně.
M: ,,Si tady takhle medíte jo?"
Malej se roztomile usmál.
D: ,,Pojď k nám." natáhl k ní ruce. Mery se mu posadila na klín. ,,Co dělá mrňous?" pohladil jí bříško.
M: ,,Spí, tak né, že toho prcka vzbudíte."
D: ,,To bych si nedovolil.." dal jí pusu David.
Celé dopoledne spolu trávili čas na gauči. Odpoledne ale začali chodit hosti. Nejdřív Bíba s Jirkou a Matym a potom Karel s Lukym a Tomíkem.
Všichni prckovi popřáli a dostal prlno dárků. Nějaký ty hračky a oblečení. David s Matym, Lukym, Jirkou, Karlem a klukama si byli v obýváku a Bíba s Mery, Luckou a Vali zůstaly v kuchyni.
B: ,,Tak co? Už se těšíte na to malý?"
M: ,,Moc."
V:  ,No a víte co budete mít?"
M: ,,Ne ne, necháme si to až na porod."
B: ,,Předlokládám, že ty chceš holčičku a David dalšího kluka."
M: ,,No bohužel vás zklamu.. Je to naopak." zasmála se Mery.
L: ,,Cože? David chce holčičku jo?"
M: ,,No nebudete tomu věřit ale jo chce. I když je neumí😂."
Všechny se zasmály.
B: ,,No je to David. A jakej je táta?"
M: ,,Úžasnej. Lepšího tátu pro svoje děti jsem si přát nemohla." usmála se Mery. ,,Postará, pohlídá, je hrozně něžnej na malýho,vyhráje si s nim, ale dokáže bejt i přísnej."
V: ,,Téda, to bych do Davida nikdy neřekla."
B: ,,Myslím, že se schodneme, že nikdo z nás."
Všechny to odkejvaly.
Zatím co chlapy v obýváku se bavili o fotbale, boxu a tak.
L: ,,Hele všimla jsem si, že Matýsek miluje fobal, nepřemýšleli jste o tom, že by jste ho dali na fotbal? Na jeho věk je celkem vysokej, chytrej a pohotovej."
M: ,,Jo to máš pravdu, ale nad tím jsme nepřemýšleli. Poradím se s Davidem a uvidíme."
Povídali si všichni do večera a potom odešli.

SlibKde žijí příběhy. Začni objevovat