D: ,,Ukaž, dej mi tu naší malou princeznu." natahoval se po malý.
M: ,,Tak na." podala mu jí. David si jí vzal a dal si jí na hruď. Malá mu tam spokojeně ležela a spinkala.
Maty: ,,Já chci taky k tobě tatínku." koukl se na něho nevině a roztomile.
David si malou opatrně posunul.
D: ,,Tak jsem pojď ty uličníku." usmál se na něho David. Malej si na něho opatrně lehl a obejmul malou.Malej na něm usnul.
M: ,,Hele Mates usnul." zašeptala Mery.
D: ,,No jo. Tak vem malou a já ho dám do pokoje."
Mery vzala Marušku. David vzal opatrně malýho a šel s nim do pokoje, tam ho přikryl a vrátil se za Mery do obýváku.
D: ,,Kde máš Mařenku Mařenko?😂"
Mery se na něho otočila jakoze co mu hráblo.
M: ,,Ty si zase je vtipnou kaši viď miláčku😃, je v postýlce."
David se šibalsly usmál.
D: ,,Oba dva trpaslíčci spí. Toho musím využít." usmál se.
M: ,,No hezky se k sobě přitulíme a budeme se koukat na televizi." usmála se Mery, přitom věděla, že to neskončí jinak než oblečenim dole.
D: ,,Já mám o dost lepší nápad lásko." přiblížil se k ní a začal jí líbat. Mery se mu celá oddala.
D: ,,Nepůjdeme do postele?"
M: ,,Tak jo." zvedla se Mery a šla před Davidem. Naschvál se před nim kroutila. David ani jeho malej, velkej Davča to těžce nedávali..
D: ,,Bože Mery! Proč mě musíš tak brutálně provokovat." řekl David a jen co vpadli do ložnice, tak jí popadl do náručí a lehce ji hodil na postel. Okamžitě se na ní vrhnul. Nečekal vůbec na nic, svlíknul sebe i Mery a jemně do ní vnikl.
M: ,,Bože Davíí." vzdychla Mery.
David začal přirážet. Oba dva začali vzdychat.. Najednou se rozlítly dveře.
Maty: ,,Maminko, Maruška má asi hlad."
Oba dva se lekli. David rychle z Mery slezl.
M: ,,Hn..ed jsem tam prc...prcku." řekla Mery, mezitím co jí David dráždil rukou.
Maty: ,,Jo." odběhl Mates.
D: ,,No konečně." vzepřel se nad Mery a znovu do Mery vnikl bez toho než se Mery stačila vzpamatovat.
M: ,,DDaví počkej.. Musim ttam jjít."
D: ,,Za chvilku už budu, tak to vydrží a nerad chodim od rozdělaný práce." usmál se šibalsky. Mery kývla. David za chvilku opravdu byl. Naposledy přirazil a čekal než se udělá.
D: ,,Dokonalý jako vždycky lásko." usmál se David a oblíkl se.
M: ,,Nápodobně miláčku." usmála se Mery a oblíkla se taky. Oba dva se vydali do obýváku.
ČTEŠ
Slib
Short StorySlib... To je jediné slovo, které téhle povídce patří.. Proč? To se tady dozvíš.. Tak neváhej a čti!🤩