4

120 9 2
                                    

Damona obudziły czyjeś kroki. 

- co jest do cholery czy już nawet we własnym domu nie mogę sobie spokojnie pospać?

 Wstał i w samych bokserkach wyszedł sprawdzić kto odważył się by go obudzić. Zszedł po schodach i zajrzał do salonu skąd dochodziły kroki. ku wielkiemu zaskoczeniu po jego salonie chodziła Elena Gilbert, ubrana była w czarne dżinsy, czarny t-shirt i czarne trampki. Włosy spięła w wysokiego kucyka.

- co ty tu robisz - zapytał zimnym wrednym głosem - nie masz swojego domu?

- o Damon cześć, sory ale przyjechałam do Caroline

- po co? Jest rano, nie mogłaś później

- rany Damon, wiesz w ogóle która jest godzina?

- no nie bardzo

- jest 12.30

- że która? kurwa żartujesz sobie ze mnie

- nie, chcesz śniadanie?

- a co? zostałaś gosposia w moim domu?

- nie ale...

- odwal się.

Damon wściekły jak osa wpadł do swojego pokoju, ubrał się i trzaskając drzwiami wypadł z domu. Wsiadł do swojego camaro i odjechał z piskiem opon.

pov Elena

Nie wiem kompletnie co dzieje się z tym chłopakiem. Nigdy nie powiedziałabym że wyrośnie na takiego dupka.

- o czym myślisz kochana?

- o Caro! O niczym, właśnie miałam iść zrobić herbate

- na pewno?

- tak

- gdzie Damon?

- wyszedł gdzieś

- okej to zrób ta herbate i chodź

- dobra, ale może wypijemy w ogrodzie, dobrze ci to zrobi w twoim stanie

- okej to czekam w ogrodzie

pov Damon

Jechałem 190 na godzinę i słuchałem radia na cały regulator. Nagle usłyszałem piosenkę przez którą zmroziło mi krew w żyłach, a serce prawie stanęło, to była ta piosenka.

Hej wszystkim, ostatni rozdział był cały z perspektywy Damona. Dzisiejszy jest przeplatany, ciekawa jestem czy wiecie co mogło się wydażyć w życiu Damona ze tak bardzo się zmienił no i co mogła oznaczać jego reakcja na piosenkę w radiu. Piszcie swoje opinie i przemyślenia na temat Damona i Eleny. A narazie was pozdrawiam i do następnego. Piosenkę którą słuchał Damon wstawię na górze. 

Hatred Or Love?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz