POV Damon
Kończę kłótnie z chłopakami.
Tak pokłóciłam się z nimi o towar, ale trudno jakoś przecierpieć teraz bym chciał by Claus się już obudził.
Rozglądam się po parkingu w poszukiwaniu Eleny miała po mnie przyjechać i mieliśmy razem zrobić zakupy, a potem obiad na który mnie zaprosiła.
Od rana o niej myślę i nie mogę przestać ,gdy o niej myślę moje serce szaleje nawet przy tamtej tak nie miałem. Kurwa chyba się zakochałem, tak na serio gdy tamta złamała i zdeptała moje serce myślałem ze już nigdy nie będę wstanie się zakochać, a tu taka niespodzianka zakochałem się w dziewczynie z dzieciństwa i jest mi z tym zajebiście.
Rano pisałem z nią sms i na samo wspomnienie uśmiecham się do siebie.
Kurwa ja się uśmiecham.
Ja Damon Salvatore uśmiecham się sam do siebie, naprawdę mnie niezłe trzepło, nie pamiętam kiedy ostatni raz się tak uśmiechałem i bylem taki szczęśliwy chyba wtedy gdy bylem dzieckiem.
A teraz jestem dorosłym facetem po przejściach i znowu to robię, znowu czuje się jak bym mógł zdobyć cały świat.
A sprawiła to dziewczyna pszed która się broniłem i którą odpychałem, to ona Elena Gilbert dziewczyna w której się zakochałem.
Nie, stop
Ja bylem w niej zakochany cały czas, tylko nie chciałem przyjąć tego do wiadomości, ale po wczorajszym pocałunku zrozumiałem wreszcie ze ja kocham.
Z szerokim uśmiechem postanowiłem, Że nie będę dłużej czekał i sam do niej pojadę.
Dojeżdżając do jej domu nagle wpadła mi pewna myśl do głowy, a co jeśli nie przyjechała po mnie bo jest u niej ten Matt.
Nie to chore, powiedziała przecież ze nie ma z nim kontaktu czy jakoś tak.
a co jeśli coś źle zrozumiałem
No ale gdyby z nim była to chyba nie całowała by się zemną ,nie pisałaby takich sms i nie zapraszałaby na obiad kurwa, nie wiem co myśleć.
Parkuje pod jej domem i idę do drzwi pukam i czekam.
Po dłuższej chwili otwierają się drzwi, a w progu stoi ona totalnie zalana łzami.
- ej Eli co się stało, ktoś zrobił ci krzywdę? jeśli tak to powiedz, zabije gnoja
- zabijesz sam siebie?
pyta lodowatym głosem
- siebie? czemu? co ci zrobiłem
pytam zaskoczonym głosem
- zawiodłeś mnie, nie chce cie znać Damon dla mnie umarłeś nie ma cie
po tych słowach zamyka drzwi a ja nie jestem wstanie się ruszyć
co jest kurwa ?
CZYTASZ
Hatred Or Love?
FanfictionCo się stanie gdy przeciwne bieguny dobro i zło się spotkają? Czy ma to prawo istnieć? Czy skończy się to miłością? Czy nienawiścią? Zapraszam do czytania by się przekonać.