Глава 4
Вратата на клуба се отваря и група от четири, пет човека изкача навън. Той е! Сърцето ми спира да бие. Не смее да ме погледне. Как по дяволите целунах този тип преди минути, а сега дори не иска да ме погледне? И тогава виждам ослепително русата, слаба и прелестна жена да върви до него, хванала го е под ръка. Непознатият извръща поглед от мен и аз потръпвам от безразличието му. Колата му е спряна отсреща, групата се качва в чисто черния мерцедес и точно когато мисля, че съм най-голямата глупачка на света, че изобщо съм си въобразила, че може би е усетил същото необуздано привличане както аз, той спира за миг. Точно преди да се свие и да седне в колата, слага ръка на покрива на лъскавото возило и поглежда към мен.
Отново съм като прикована. Очите му са магнит, който ме поглъща. Държи ме в плен и аз съм просто безсилна. Аманда ръкомаха с ръце и отваря вече пристигналото ни такси. Мушва се вътре, говорейки нещо. Може би за няколко секунди оставаме така. Аз не смея да вляза, както и той. Все едно времето спира, всеки звук заглъхва, чувам само собственото си сърце. Отново изглежда различно, объркан, също като мен. Нямам голям опит със свалките по баровете, но влиянието, което този мъж има върху мен, върху съзнанието и тялото ми ме плаши.
Тогава той отмества очите си от мен, потропва с пръст по покрива на колата, поклаща невярващо глава и влиза вътре. Не чакам дълго, мушвам се в таксито на топло и хващам ръката на Аманда.- О боже видя ли кой беше това?- Аманда ме изкарва от шока. - Не мога да повярвам, че е дошъл в клуб, като Тифани и то в събота вечер. - изненадва се тя. Все още не разбирам, за какво или по скоро за кого говори. - Самият Раян Хънтър слязъл при простолюдието! - завършва тя.
- Не разбирам за кого говориш? - не разбирам наистина.- Кой Раян Хънтър?
- Е не го ли видя с блондинката, която беше цяяялата само крака.- току що минаха покрай нас.- стомаха ми се свива. - Раян Хънтър мъжът, милионерът от Хънтър Индъстрис Корпорейшън, големият син на Робърт Хънтър, тези които правят яхтите и кораби или нещо такова. - опитва се да ми обясни тя и аз изпадам в паника.
В съзнанието ми изникват, снимки, хиляди снимки и статии от списания, по които съм го виждала, интервюта с него и баща му, но... Как е възможно да не съм го познал? Но Раян от медийните издания, онзи сдържаният, надменният, сериозният, безчувственият, определено не беше този мъж, който ме пренесе в друга изгаряща реалност на усещания и желания. Таксиметровият шофьор усилва радиото, може би, за да заглуши неспирното бърборене на Аманда, която не спира да ми обяснява за Раян Хънтър. Повярвай ми Аманда, мисля си аз, вече го познавам доста добре! Погледа ми не се отмества от прозореца, където Л. А. е вече по тих от обичайно.
YOU ARE READING
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...