Глава 22

4.3K 181 26
                                    

Извинявам се за забавянето, но се от плащам с цели две глави. Ще Ви трябва много вино 😉😉😉!!!
Приятно четене!!!

ЕМА

Ужасно е да пътуваш до приятелката ми, когато се опитва да свали някого. Не го знаех до сега, но повече не бих се съгласила!

От двадесет минути пътуваме, а тя не спира да се намества до мен, все едно е седнала на кактус. Прехвърля крак върху крак, уж ѝ е неудобно, раздалечавайки бедра от време на време. Какво бельото ли си показваш?

Подритвам я със стъпалото и се опитвам да забия токчето си в крака ѝ. Дано се усети!

- Ооооо! - простенва влудяващо, все едно това е член, а не токче! Пърха с мигли и се опитва да привлече вниманието му в огледалото. Получава ѝ се!

Усещам, че Рик се чувства неудобно, защото нервно се намества на седалката отпред. Е Аманда постигна целта си! Разхлабва вратовръзката и увеличава климатика. Очите му от време на време поглеждат в огледалото за обратно виждане, а милата ми приятелка се облизва подканващо.

Започвам да се чувствам излишна, като на двойна среща, само дето моят кавалер го няма.

- Еййй Рик, ако ти е горещо можеш да си свалиш сакото! - звънливо се обажда тя. Аз впивам ноктите си в ръка ѝ и я поглеждам с поглед "Ама ти сериозно ли?"

Рик не отговаря и слава богу! Вече сме пред апартамента ни и аз изскачам без да казвам и дума на двамата. Нещо обаче ми просветва предупредително и се обръщам към нея, шепнейки в ухото.

- Гледай като се върна, да си все още с дрехи! - а тя само цупи устни недоволно. Що за човек си, не знам?. Крача към входа усмихвайки се на себе си, защото никога не бих направила подобно нещо!

АМАНДА - за тези, които се радват на сладката палавница. "Понякога да си малко освободен , не е излишно!"

Ще го изпапкам този сладур. Толкова е сериозен, как ли ще изглежда, когато пищя върху него.

Може да се прави на строг, но знам че му влияя! Къде ги намира Ема тези красавци! Като от магазин за мъжкари, но супер МЪЖКАРИ. Човек не може да се контролира покрай тях. После аз съм виновна, че не се държа прилично. Че как да стане!

Стои и потропва нервно с пръсти по волана и не смее да ме погледне, сложи си е даже слънчевите очила. И те няма да ти помогнат сладък! Даже още повече засилват интересът ми! Да видим кой ще се предаде първи!

ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now