НОВА КНИГА

3K 122 49
                                    

****Здравейте мили мои!

Завърнах се, почти като Терминатор във втората част, след като в първата произнесе култовата си реплика "I'll Be Back"

Е, тук съм с нова книга и нови глави. Пускам до края на седмицата първите пет наведнъж, за да захапете и за да усетите историята.

Няма да издавам име на главните герои или пък заглавието, защото буквално днес го промених /заглавието/.

Сигурните неща са две!

Първо ще бъде в познатият мой стил на еротична романтика, както обичам да казвам на приятелите си, когато ме питат какъв стил е ЕДИНСТВЕНА. Затова си приготвяйте бутилките с вино, защото ще ви трябват... Тези, които пушат... ще ви е от полза 🤭🤭🤭. Ще има тайни, ще има минало, ще има много смях, няма да се отървете от образа на яката луда приятелка Аманда, просто защото аз не мога да се отърва от моята такава цял живот и защото съм сигурна, че всеки има една близо до себе си!

НО ще бъде и МНОГО РАЗЛИЧНА във всяко отношение. Героите ще са различни, някои по неопитни, други с прекалено много преживяно. Ще има много затворени врати, които малко по-малко ще отварям. Няма да конкретизирам повече.

Второто е, че ще се постарая да съм редовна в качването, както до сега. Разбира се, ако работата ми не ме спъне, някъде по пътя. Минимум две глави на седмица, а ако току виж съм получила божие вдъхновение и повече.

Истината е, че днес написах 5 глава и усетих за първи път историята и самата аз. Честно нетърпелива съм да я пусна, за да чуя мнението ви или по-скоро да ви зарадвам, но ще изчакам още ден-два да отлежат нещата и да съм сигурна в написаното. Вярвам, че НАЧАЛОТО е водещо и от него зависи развитието за напред. ЕДИНСТВЕНА беше писана и преработване доста време, преди изобщо да се регистрирам в приложението, но вече имам опит/или поне така мисля/, а и вие всички сте прекрасни и не спирате да ми давате вдъхновение!

Така, че ОБИЧАМ ВИ и ще се видим тези дни, за да се пуснем във новото ни приключение заедно сред "страниците" на "ОТДАЙ МИ СЕ" /е не се стърпях, издадох ви заглавието🤣🤣🤣/!!!

ВИЕ давате живот на всяка история!!! *****

ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now