Глава 26

5K 192 57
                                    

АМАНДА

Не съм и предполагала, че вечерта ми ще се развие така. Ама че късметлийка си момиче! Поздравявам се, докато все още го усещам между бедрата си! Дяволски невероятен беше, направо ми взе акъла!

Чукахме се цели три пъти и изобщо не му трябваше време да се съвземе. Беше твърд непрекъснато. Даже имам плашещото съмнение, че все още е. Ненаситен е и това ми харесва!

Не съм знаела, че в това тясно пространство, човек може да се развихри толкова! Е, явно Рик знае! Колко ли жени са си вдигали краката на таблото в колата му?

Пропъждам тази мисъл, защото все още сме вътре ми е адски задушно. Въздухът лепне по потната ми кожа и дори хладния вятър, наситен с дъх на океан, не може да охлади жарта във вените ми.

Двата дишаме тежко, чувствам се неловко, а не знам защо. Обикновено след такова забавление, искам по-бързо да се прибера, за да не ми се налага да провеждам досадни разговори. Боже кого заблуждавам, никога не съм имала такова "забавление"! Сега се чувствам странно, защо все едно не знам какво следва... а това кара смелостта ми да се изпари.

- Добре ли си? - той решава да наруши мълчанието. Но що за въпрос е това след петте оргазма, които ми даде?... Не определено не съм  "добре"! Краката ми още треперят!

- Ти как мислиш? - усмихвам му се въпросително.

- Мисля, че изглеждаш доволна, поне престана да нервничиш.

- Аз ли? Ти какво очакваш, като ме изнесе от бара, все едно съм малко дете, което е влязло незаконно?

- Трябваше малката, нямаше шанс да те оставя сама там! Хммм и защо? Бях си много добре преди да се появиш. Не, колкото съм в момента, защото кого се опитвам да заблудя, това беше най-страхотният секс в живота ми.

- Защо постоянно ме наричаш малката! Знаеш, че съм пълнолетна нали? На 23 съм! - той се засмива. - Кое му е смешното? - ядосва ме!

- На 23, сериозно, по скоро си като последна година в гимназията.

- Моля? Ама ти сериозно ли?

- Шегувам се. Просто си дребничка, дупето ти се събира в едната ми длан, но виж имаш голяма уста, която не спира. Може би трябва да се замисля за друго обръщение.. - ахвам - Да, ето погледни я!

ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now