РАЯН
Усещам блажен покой. Разказах всичко на Ема, за моето минало и тя все още спи в ръцете ми. Не си тръгна, не ме обвини, не изпита съжаление към мен. Чувствах единствено подкрепата ѝ, разчитайки в очите ѝ онази чиста любов, за която пише в книгите, че безрезервно се ражда в сърцето, но на която малко хора са способни. Сега тя е моя! А аз съм абсолютен глупак, че мълчах до сега.
Все още изпитвам вина, че ако ѝ бях казал по-рано, всички недоразумения по между ни нямаше да се случат. Нямаше да съм така резервиран непрекъснато, така предпазлив и неуверен с нея и може би, може би това с Джак нямаше да се случи. Обвинявам се, колкото ѝ да ме убеждава, че това е абсурдно, дълбоко в себе си нещо ме да ми напомня, че именно интересът ми към нея, беше събудил неговия.
Вярвам обаче, че тя ме обича и ще ме обича достатъчно, за да продължи, да забрави, а аз ще и дам себе си и целия свят за да го постигне!
Толкова спокойна и пленителна, изглежда в съня си. Въпреки няколкото все още посинели места е най-очарователното същество, което съм виждал. Сънува, и през лицето ѝ минават различни гримаси, устните ѝ се движат от време на време, нослето ѝ се бръчка, а клепките ѝ едва, едва потрепват, правейки сянка на розовите бузи. Мога да остана загледан в нея цял ден, но трябва да започна да се подготвям за утре.
Вече взех решение, че Ема ще лети до Лондон с мен. Осъзнавам риска, че може да открие, защо всъщност ще пътувам, но точно в момента не мога да я оставя сама. Рик се погрижи за Джак, който в момента се възстановява в болница. Кучият му син ще е на легло няколко седмици, след което го чака съд. Ако зависи от мен, не заслужава да стои в болница. Трябваше да го тикнат зад решетките и да се свърши. Единственото, което ме притеснява е факта, че това ще му е първото провинение или първото известно такова и тъй като разполага с пари и стабилни връзки, може да му се размине. Аз обаче имам повече и от двете, затова трябва да се погрижа, да не се измъкне.
Отмествам се леко от нея, опитвайки се да не я събудя, обувам спорно долнище и слизам надолу, да направя закуска и да проведа няколко разговора.
- Ало Рик, някаква промяна?
- Не сър, все още е в болницата и не се е събудил. Баща ви звъня, каза, че не е могъл да се свърже с вас и не беше никак доволен. Закани се, че щял да ви посети у дома!
DU LIEST GERADE
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romantik"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...