🔞🔞🔞🔞🔞ЕМОЦИОНАЛНА, СЕКСУАЛНА, СЪЛЗЛИВА, БОЛЕЗНЕНА ГЛАВА!!! ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ! 😘😘😘😘❤️❤️❤️
ЕМА
Искам да се прибирам. Цялата вечер, е пълен провал. Нещо тревожи Раян още от вчера, а сега след като срещнахме Джак, се държи още по-странно. Говореха известно време насаме, след което Раян се върна и не промени позата си, облегнат назад на сепарето, загледан в нищото. Погледът му обикаляше по телата на хората около нас, но така и не стигаше до мен. Все едно не съм тук. Той е напрегнат, чертите му са изострени, стиснал е челюст и когато се приближа по-близо лесно мога да чуя как скърца със зъби. Опитах се да погаля ръката му няколко пъти, но напразно. Той явно избягваше допира ми, все едно, за да не загуби концетрацията си.
За щастие Джак не се появи повече, не се и вижда никъде по масите, което предполага, че си е тръгнал. Но това не е достатъчно Раян да се отпусне. Нищо не му помага.
Единственото приятно нещо от вечерта се оказаха Аманда и Рик. Излкючително е забавно да наблюдаваш двама души, които определено се харесват, но никой не иска да си признае, че е така.
Тя явно го отбягваше, заглеждайки се по всеки друг мъж на около, докато тайно палавите ѝ очи се спираха на него.
Рик пък беше сериозен, както винаги, той следеше действията на Раян и изчакваше, ако случайно се появи проблем, просто да действа. От време на време хвърляше хищнически поглед към Аманда, който обаче освен за моите очи, оставаше незабелязан за другите. Съмнението, че тези двамата вече са правили секс, се превърна в почти доказана истина.
Часът вече е почти един след полунощ и след като на никой не му се забавлява, аз решавам че трябва да стана от това сепаре, защото вече се схванах.
- Мисля да отида до тоалетната. - прошепвам на Раян, като се надавам да го извадя от транса, в който се е потопил.
- Ще дойда с теб. - очи му се оглеждат в моите и за част от секундата през тях преминава познатото чувство на близост и привличане, които обаче изчезват със същата скорост и отново се заменят от контрол, без емоции.
Раян хваща ръката ми и топлите му пръсти изпращат влудяващи тръпки по кожата ми, като от оголени жици. Върви пред мен, отмествайки хората по пътя ни, за да ми направи място. Пред тоалетната има голяма опашка, но той я подминава и завива по тъмен коридор. В дъното има голям светещ надпис VIP. Все още не се е обърнал към мен, но не спира да стиска ръката ми, причинявайки ми нежелана болка.
ESTÁS LEYENDO
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...