Глава 46

3.6K 173 80
                                    

Специално за ralincetokn дано не ме мразиш днес 😣😣😣😣❤️❤️❤️ И за всички останали 😍😍😍😍❤️❤️❤️

РАЯН

- Какво за бога, значи това?

- Ето заповедта г-н Хънтър, трябва да дойдете с нас!

Усещам, че вече съм на предела си! Разчитам бегло ситния шрифт и повечето думи се сливат пред очите ми. Шибаният Ривера е подписал заповедта. Копеле такова, кълна се че съдийския ти стол, скоро ще изстине! Не успя да преглътнеш,че делото срещу тайния ти съдружник по сделката с корабостроителницата стигна до върховния съд. Мамка му, какво още ще се случи?

По дяволите Лутър, какво става?Името на проклетия психолог върху белия лист, събужда в съзнанието ми спомените от онази среща.

- Да вървим, господине!

- Никъде не отивам, преди да се обадя на адвоката си!

- Ще го направите в управлението, а сега моля последвайте ни!

По дяволите, всичко тотално се обърка! Ема! Отново забърках шибана каша!

Трябва да се успокоя, това е някакъв фарс. Няма как да имат доказателства за смъртта на онзи човек. Или пък имат? Мамка му, Рик беше напълно прав за Лутър! Не трябваше да му се доверявам.

Чувам силния шум на полицейската сирена, когато колата потегля. Отпускам глава на облегалката и затварям очи. Трябва да се концентрирам, не бива да допускам никакви грешки повече!

Мисли Раян, мисли! Трябва да подходя много внимателно, към всичко, ако искам по-бързо да се измъкна от тази бъркотия и да намеря Ема!

Няма начин, да вляза в затвора, заради човек, чиято смърт бе твърде леко наказания за действията му. Лутър и аз знаем, че не аз дръпнах спусъка, така че на практика не би трябвало да имат кой знае какво срещу мен! Нали? Разтривам челото си, защото болката щрака в главата ми, все едно някой кове пирони.

Освен, ако скъпия ми приятел, не е скалъпил нещо! Честно няма да се изненадам и на такъв вариант. Мамка му, къде ми беше ума да го замесвам, да търся помощ от човек, с неговата репутация.

Патрулката спира пред управлението и униформените ме следват през входа.

- Добър вечер г-н Хънтър, съжалявам, че се срещаме при такива обстоятелства! Моля последвайте ме! - познавам инспектор Фуентес от доста години. Дарителската ми фондация не е пропуснала неговия участък нито веднъж през годините.

ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now