РАЯН
Прибрах се в голямата си празна къща и си сипах поредната чаша скоч. Бях пресушил още няколко по време на полета, но нищо не се беше променило.
Бях седнал на двора до басейна и всяка мисъл ме теглеше към Ема. Преди обичах самотата, чувствах се добре, далече от света затворен тук в моето убежище. Сега обаче, чувството беше непоносимо и болезнено. Място не можех да си намеря, и която и част на къщата да погледнех непрекъснато виждах не. На дивана, на стената, на скрина, в басейна, в шатрата, в леглото, в банята. Кожата ѝ е оставила отпечатък по всяка мебел, а ароматът и все още едва едва витае във въздуха.
Рик ми се беше обадил, че се е прибрала, което успокои до някъде сърцето ми и тя е в безопасност, но това изобщо не ми беше достатъчно. Исках я при мен, в ръцете, сгушена с разпиляна коса, която гали кожата ми.
Чувам, че някой отваря входната врата и знам, че това може да е само Рик. Казах му да се отбие, защото за първи път имах нужда да говоря с някого за случилото се, а не познавам по подходящ човек от него.
- Няма да питам как си! Изглеждаш дори по зле от нея! - думите му ме стряска, защото не искам тя да се чувства зле. - Искаш ли да ми разкажеш?
- Рик, нещата се обърках! Тя разбра за д-р Питърсан. Намери всички документи. Беше сама! Не изчака да поговорим. Избяга и накара Лутър да я закара до летището. Оказва се, че е познавала това семейство. Излиза, че миналото ѝ е обвързано с моето. Реши, че съм я използвал, представяш ли си? Аз не направих връзката, когато ми разказа за приятелката ѝ. Джефри ми се обади едва преди часове, да ми каже, че тя е въпросното момиче.
- Реагирала е импулсивно! Дай ѝ време, да осмисли нещата.
- Нямам време, за бога. Без нея времето просто е спряло. Не мога да продължа без Ема! - признанието ми ме изумява. Толкова съм зависим от нея! Това дяволски ме плаши! Губя се без Ема!
- Раян, тя те обича, въпреки всичко! Ще те обича въпреки всичко! Видях я, разстроена е, но ще те разбере. Просто потърпи малко, докато нещата се уталожат. Какво стана с доктора?
- Какво може да стане? Мъртъв е!
- Ти ли се погрижи?
- Не разбира се. Хората на Лутър!
- Защо го остави на него? Не му вярвам Раян. Този човек, винаги се е нагаждал според ситуацията, за да оцелява и да върти далаверите си. Защо мислиш, че се залепи за теб в университета. Ти му беше параван за сделките му. Легален параван при това, с място сред елита. Лутър не беше никой в Америка. Името му значи нещо само в Англия, дори ѝ там хората му няма особено доверие. Баща му изгради оръжейна империя в Европа, а той я съсипва, докато се прави на мъжкар.
YOU ARE READING
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...