СЛЕД 4 ГОДИНИ
ЕМА
- Изабела, върни се тук веднага! - малката ѝ руса главичка се подава зад кухненския плот и тя ме гледа сърдито. - Казахме, че ще ядем захарния памук след обяда! Ти ми обеща, че ще го прибереш в шкафа.
- Мамо, толкова е вкусен!
- Знам миличка, но мама готви цяла сутрин и ще е много тъжна, ако не ядеш от храната ѝ. - тя разтегля сладките си устни в малка усмивка и ми подава пликчето със захаросаната смес.
- Не искам ти тъжна. - притичва към мен и протяга малките си ръчички, за да я гушна. - Обичам, мама! - дарява ме с лепкава целувка, но аз нямам нищо против.
- И аз те обичам, слънчице.
- Кълна се, че ако това бебе, не се роди днес, собственоръчно ще го извадя от себе си! - сърдития глас на Аманда нахлува в стаята, докато кръглото ѝ тяло си проправя път към стола.
- Моля те, нека изчака до утре. Сготвила съм за цяла армия и няма къде да прибера всичката храна. - тя погалва наедрелия си корем и ме гледа сърдито.
- Добре, заради теб ще му позволя да изчака до утре. Но след това край! Не мога да издържам вече, погледни ме, приличам на слон. При това трудно подвижен слон. А слоновете могат да тичат! Моите краката са отекли и дори не мога да се ходя. Рик, ще ме изостави още преди да съм родила.
- За бога, говориш глупост. Той те обожава.
- Кой нормален ще обожава бъчва, като мен. Ти си не нормална!
- Аманда бременна си, престани! Съвсем скоро отново ще си върнеш фигурата!
- Дано си права!
- Погледни ме, след Изабела отново съм във супер форма. Дори бих казала, че Раян е по луд по извивките ми в момента, отколкото преди!
- Всички знаем, че господин Перфектен е станал дори още по-съвършен от преди! - признавам си, че Раян наистина е изключителен. През изминалите четири години винаги е бил прекрасен съпруг и баща.
- Къде са двете ми любими момичета?
- Татааа! - Изи скача от скута ми и се затичва към него! Двамата са толкова сладки да ги гледаш от страни.
Раян веднага оставя ключовете на плота и я вдига във въздуха. Върти я в кръг, докато малката ми принцеса не спира да се смее и пищи, ритайки с крачета. После я притиска към гърдите си и се приближава към мен.
ESTÁS LEYENDO
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...