Не ме мразете, че се забавих!!!
И така мили мои, след масовото убийство, което направихте на Раян, всички дружно е време да разберете истината!
Иначе с удоволствие бих се включила и аз ако беше виновен!
За най-нетърпеливите EvvaStyless и Pamsi123 и VanesaGarkova , абе за всички, които чакахте!Обичам ви безкрайно много. Вие сте моето вдъхновение! 🥰🥰🥰 😍😍😍😍
РАЯН
- Хайде Алеса по-бързо! Приключвай вече! - още не разбирам причината защо се подлага на всичко това!
- Секунда скъпи и съм готова. За къде си се разбързал, не разбирам? - не те и засяга!
- Имам среща за обяд!
- Винаги имаш срещи Раян, но това не ти е пречило преди да се позабавляваш! - прошемва срещу чатала ми и прокарва ръка нагоре по крака ми.
- Алеса престани или всичко приключва на момента. И без това е ужасно дразнещо. Колкото до срещата, тази е лична! - уточнявам, за да и секна мераците.
- Оууу с жена? Интересно! Познавам ли я? - що за наглост, до кога тази жена ще продължава да си пъха носа, където не ѝ е работа! Докато и позволяваш, да се върти около теб! Знам, знам! Оставям се в ръцете ѝ за последно!
- Не Алеса и не те засяга!
- Просто съм загрижена скъпи! - Не просто си досадна! Тази ще ме накара да я удоша с голи ръце. Жените покрай мен, винаги са били доста напористи, търсейки внимание, навирайки ми се в ръцете, но не съм очаквал, че Алеса е чак толкова нетърпима.
- Не започвай отново! Наистина не разбирам, защо по дяволите е нужно всичко това? Можех да се обадя на своя шивач и да получа чудесен фрак за проклетата сватба! - а не да си губя времето с теб, докато чакам моята Ема!
- Реджина ми се обади и лично ме помоли, скъпи! Нима не си бил доволен до сега от работата ми? - усмихва се подканващо, намигайки ми от пода. Ами не Алеса, в нищо не те бива. Нито с ръцете, нито с устата! Не знам защо Реджина се е спряла на теб, вярно че изкара една две прилични колекции, но нищо повече. Просто не те бива!
- Добре, добре, не ми купа за сватбата. Само приключвай по-бързо и стани от пода по дяволите.
YOU ARE READING
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...