Ема
Алармата звънва в шест. Тази нощ не съм сънувала нито Тревър, нито Раян и съм успяла да се наспя наистина добре. Определено е напредък!
Взимам дълъг душ, изправям косата си и я вързвам на дълга опашка. Спирам се на слънчево жълта плисирана рокля със сърцевидно деколте. Обувам любимите си ниски сандали в същия цвят. Не забравям да прибирам сребристите си токчета за по-късно в една кутия. Слагам малко грим, вземам ключовете за моята Микра и тръгвам към паркинга.
Обичам колата си и още повече обичам да шофира. Времето прекарано зад волана ми е помогнало да реша доста дилеми в живота си. Обичам подкрепената с хубава музика свобода, както и бързината, която шофирането ми осигурява.
Пристигам петнадесет минути по-рано, както обикновено. Камионите вече са почти разтоварени.
- Добро утро Анди! - поздравявам колегата, с който работя вече две години. Той е по-голям от мен с около десетина години, чаровник с тъмна коса и вечно усмихнато лице, тъмни очи и определено се справя чудесно в работата си. Умее да ме разсмива, никога не ми се е натрапил по романтичния начин, но за сметка на това е изключителен професионалист и приятел.
- Привет Ема, радвам се че си по - добре. Чудесно е, че не си позволила на този грип да те повали!- намига ми, защото знам че истината за раздялата ми му е дълбоко известна. Харесвам тактичността му, никога не проявява излишно любопитство към личния ми живот. - Цветята в централната зала и при шатрите са почти готови. Вземи тези и се качвай да подготвиш стаята горе. След като приключим тук ще ти звънна, за да огледа. - ориентира ме той. - Мини през лобито, част от роднините на Сара са тук, ако искат някакви промени в последния момент.
- Чудесно! Отивам тогава, за да не закъсняваме. - поемам кошницата с белите орхидее и влизам в хотела.
В лобито всичко кипи в трескава подготовка. На голямо сепаре са се събрали доста хора, които се опитват да се надприказват един друг. Разпознавам майката на Сара - Реджина, както и няколко от известните дами, които имах удоволствието да срещам или по списания или на събития от този род. Решавам да оставя цветята на една от свободните маса и се отправям директно към Реджина.
- Г-жо Рътворс безкрайно се радвам да ви видя по-този прекрасен повод! Желая много щастие на бъдещото семейство! - навеждам се и имитирам целувки по бузата. Никога не съм разбрала идеята на този изкуствен жест, но го приех още в началото на работата си с нея.
ČTEŠ
ЕДИНСТВЕНА - [ЗАВЪРШЕНА]
Romance"Живота ми винаги е бил объркан, миналото ми сложи началото на настоящето, но когато го срещнах, ТОЙ се превърна в единственото ми бъдеще". "Вземах всичко, което си поискам, но нея... Ще може ли тя да оцелее в моя свят, ако си позволя да я имам." ...