Kapitola 20.

2.3K 164 17
                                    

Celý den utekl poměrně rychle. Přestávky jsem trávil s Erenem, Mikasou a Arminem a v hodinách jsem se snažil předstírat, že dávám pozor. Náš školní den se pomalu chýlil ke konci a my už jenom uklízeli třídu. Eren si někam odskočil, všiml jsem si ale, že zároveň s ním se vytratil i Erwin. Potřeboval jsem na záchod a tak jsem se rozešel chodbou k záchodu. Už jsem se chystal zabočit za roh a vtom jsem uslyšel dva povědomé hlasy. Vykoukl jsem zpoza rohu a uviděl Erena natlačeného na zdi a naproti němu stál ten slizák Erwin. Měl jednu ruku opřenou o stěnu vedle Erenovy hlavy a tím svým odporným ksichtem se na něj blbě tlemil.

Erwine, nech mě na pokoji. Musím se vrátit do třídy. Eren se mu slušně snažil vysvětlit, ať uhne, ale s Erwinem to nepohnulo ani o píď. Eren se ho pokusil obejít, ale on ho zastavil. Nebýt Erenovy slušnosti, už by tu ležel se zlomeným nosem. Ale notak Erenku! Snad bys jž nechtěl jít! Mlsně se na něj podíval. Neříkej mi tak. Nemáš na to právo! Eren se ho od sebe pokusil odstrčit, ale marně. Erwin mu jednou rukou chytl tvář a začal se nebezpečně přibližovat k jeho rtům. Tohle jsem nevydržel. Nevím, co mě v tu chvíli popadlo a jak jsem se zbavil strachu, ale bleskově jsem vyběhl zpoza rohu, se zaťatou pěstí a výrazem, za který by se nestyděl ani vikingský válečník. Eren se na mě překvapeně díval, ale toho jsem si nevšímal. Příběhl jsem k Erwinovi, zaťal pěst, jak nejvíc to šlo a vší silou jsem ho praštil pod žebra. Ten překvapeně zalapal po dechu.

Nech Erena na pokoji, ty jedna slizká ropucho! Erwin se na mě naštvaně podíval a narovnal se, co nejvíc to šlo. Díval se na mě z vrchu a mě začalo docházet, že to asi nebyl úplně nejlepší nápad. Helemese, kdo se tu ukázal! Erenova osobní děvka, huh? Krev ve mě vřela tak, jako nikdy. Napřáhl ruku a já stihl zaregistrovat jen ostrou bolest na obličeji. Z nosu se mi spustila krev. Vrhl jsem se na něj a rány jsme si začali navzájem oplácet. Tak, jako teď jsem se nikdy nerval. Neměl jsem důvod. Ale teď ho mám! Na Erena mi nikdo sahat nebude! Erwin využil mé chvilkové nepozornosti, vzal mě pod krkem a natlačil na zeď. Nohy mi visely ve vzduchu, nemohl jsem nic dělat. Už se napřahoval, že mě kopne do břicha, avšak v tom mezi nás vlezl Eren a Erwina ode mě odstrčil. Dopadl jsem na zem a lapal po dechu. Eren se přede mě ochranářsky postavil a přísným, naštvaným pohledem si Erwina měřil.

Jdi do prdele Erwine a nechoď nám na oči! Praštil ho do břicha, až byl donucen kleknout si na zem. A tu děvku si příště odpusť! Leviho se ani nedotkneš, jinak uvidíš! Debile! Erwin se nasraně zvednul a odešel. Omámeně jsem na Erena zíral a rukou jsem se snažil zastavit proud krve, tekoucí z mého nosu. Takhle naštvaného jsem ho ještě neviděl. Eren se ke mě kleknul. V pohodě Levi? Kývl jsem. Krev už mi přestávala téct, největší problém teď bylo asi moje zašpiněné triko. Eren ke mě natáhl ruku a pomohl mi vstát. Pohladil mě po tváři a usmál se. Zadíval jsem se do jeho očí, které mi dokázaly pohlédnout až do koutku duše. Eren se nadechl. Děkuju Levi, bylo to od tebe hezké, myslel jsi to dobře, ale příště se do ničeho takového prosím nepouštěj. Máš můj obdiv, sám bych po chlapovi, jako je Erwin takhle vyjet asi nedokázal, ale kdyby ti něco udělal... V tváři se mu zračil smutek. Smutně jsem se na něj podíval. P-promiň, neudržel jsem se. Když jsem viděl, jak je na tobě nalepený a jak se na tebe dívá... nedokázal jsem tam jen tak stát.... Usmál se na mě. A to je důvod, proč tě tak miluju Levi. Pro druhé by si se nechal klidně i zmlátit. Lehce mě políbil na rty. Můj obličej zčervenal na takový odstín rudé, za který by se ani červený koberec nestyděl. Eren se rozešel ke skříňkám. Stál jsem tam a přemýšlel nad tím, co před chvílí vypustil z úst. V-vážně mi řekl, že mě miluje? Zčervenal jsem ještě víc. Eren se na mě otočil. Jdeš Levi? V té kavárně musíme být včas! Zářivě se usmál. Kdybych ho před chvílí neviděl tak vytočeného, řekl bych si, že se nedokáže neusmívat. J-jo, už jdu! Rychle jsem vykoktal a rozeběhl se za ním. Celou dobu mi ale v hlavě vrtala ta věta.

....to je důvod, proč tě tak miluju...


Popisování této kapitoly jsem si hrozně užívala, přišlo mi, jako bych tu scénu viděla před sebou! Snad se vám líbila! ^^

My savior (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat