Kapitola 44.

1.3K 104 2
                                    

Druhý den ráno jsem šel za Erenem a o pár hodin později už jsem si ho odváděl z nemocnice. Podpíral jsem ho, zatímco on opatrně našlapoval vedle mě. Cesta probíhala potichu a já jsem koukal do země. Když jsme dorazili domů, opatrně se posadil na gauč a já jsem šel udělat čaj. On mě jen s lehkým úsměvem na tváři pozoroval. Přinesl jsem mu čaj, sedl si vedle něj a složil hlavu do dlaní.

On se nepřestával usmívat a položil mi ruku kolem ramen. Usmál jsem se a zavřel jsem oči. Přitáhl si mě blíž k sobě a lehce mě políbil do vlasů. Podíval jsem se mu do očí a nepřestával se usmívat. Jsem tak rád, že jsi v pořádku... Zašeptal jsem a zabořil mu hlavu do ramene. On se potichu zasmál a stiskl mě pevněji. Jak jinak... Zašeptal mi do vlasů. Na vyjádření nesouhlasu jsem zavrtěl hlavou a stiskl ho pevněji. Neměl jsi to dělat... Zbytečně tě to ohrozilo... Zamumlal jsem a pevně mu stiskl tričko. On se ode mě odtáhl a chytil mě za ramena. Podíval se mi do očí a položil mi ruku na tvář. Překvapeně jsem se na něj podíval a zamrkal. Usmál se a přiblížil se k mému obličeji. Mírně jsem se začervenal a sklopil pohled k zemi. Eren vzal jemně mou bradu mezi svůj ukazováček a palec, nadzvedl mi hlavu tak, abych mu koukal do očí a ještě víc se přiblížil k mým rtům. Mě tváře nabraly tmavší odstín červené a stydlivě jsem se mu podíval do očí. On se nepřestával usmívat a palcem mi lehce přejel přes můj spodní ret. Zachvěl jsem se a zčervenal jsem ještě víc. On se potichu zasmál. Nikdy bych nikoho nenechal, aby ti ublížil... Zašeptal a jemně a opatrně mě políbil na rty. Zavřel jsem oči a přisunul jsem se k němu blíž. On mi obmotal ruce kolem pasu a stiskl mě pevněji. Vydechl jsem mu do úst a on mi lehce zkousl spodní ret, což mě donutilo potichu zasténat a dal jsem mu ruce okolo krku. Pomalu se ode mě odtáhl a usmál se na mě. Pohladil mě po tváři a já sklopil pohled k zemi.

Usmál jsem se a vzdechl. Jsi vážně blázen Erene... Zašeptal jsem a podíval se mu do očí. On se nepřestával usmívat a pevně a zároveň opatrně mě objal. Zabořil jsem hlavu do ohbí jeho krku a vdechoval jeho vůni, která mě tolik uklidňovala. Eren mě stiskl pevněji a začal mě hladit po zádech. Spokojeně jsem se usmál a stiskl jeho tričko. Miluju tě lásko... Zašeptal mi do vlasů a zabořil do nich obličej. Znovu jsem se začervenal a a spokojeně se usmál. Já tebe taky... Zašeptal jsem a pevně ho objal. On se jen usmál a znovu mě políbil do vlasů. Objal jsem ho ještě pevněji a aby toho nebylo málo, obmotal jsem okolo jeho pasu i své nohy. On se jen potichu zasmál a zavřel oči. Chvíli jsme tam takhle seděli a já se cítil neskutečně šťástný.

Miluju ho... Miluju ho tak moc, jako nikoho jiného v celém vesmíru... Položil bych za něj život, bránil bych ho stejně jako on bránil mě... Chci ho u sebe mít navždycky... Každý den mu chci říkat jak moc ho miluju a líbat ho na jeho sladké rty... Těšit se z pohledu do jeho smaragdových očí a cítit se jako ten nejšťastnější člověk na světě... Protože přesně to jsem... Přesně to jsem a přesně to budu, dokud ho budu mít po svém boku a budu mít jistotu, že je v bezpečí... Opatrně jsem vzal jeho ruku a propletl si s ním prsty. Pevně jsem mu ji stiskl a on mi stisk mé ruky opětoval. Potichu jsem se zasmál a přiložil si jeho ruku k ústům. Lehce jsem ho na ni políbil a zadíval se na něj. Jeho tváře nabraly lehký odstín růžové barvy a stydlivě se zadíval na naše propletené prsty. Usmál se a zavřel oči. Pohladil jsem ho ve vlasech a mými dvěma prsty jsem mu opatrně nadzvihl hlavu tak, aby se mi díval do očí. Stydlivě se na mě podíval a já se na něj usmál.

Věděl jsem to. Věděl jsem, že ho chci a teď a tady a chtěl jsem mu to dokázat. Opatrně jsem se přiblížil k jeho rtům a znovu ho začal opatrně líbat na rty. On mi jen obmotal ruce kolem pasu a úplně se mi podvolil.

My savior (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat