Eren mě donesl do pokoje a položil na postel. Opět se ke mě sehnul a začal mě znovu opatrně líbat, jako bych se mohl kdykoliv rozbít.
Postupně ale pokračoval na krk a tam mi udělal malé znaménko lásky. Překvapeně jsem zavzdychal a zakryl si ústa hřbetem ruky. Eren se na mě povzbudivě usmál a ruku mi odtáhl. Propletl si se mnou prsty a usmál se na mě. z oka mi stekla slza. Tentokrát to ale nebyla slza smutku, ale štěstí. Eren mě pohladil po tváři a slzu jemně setřel palcem. Rychle mi sundal triko, ani jsem tomu nestihl zabránit. Chytl mě za ruce a jemně políbil každou sebemenší jizvičku, která se na mých rukou nacházela. Pak mě začal líbat na hrudníku a dělal si vlhkou cestičku k lemu mých kalhot. Tázavě se na mě podíval. Zrudl jsem jako rajče.
E-Erene, já... nemám žádný zkušenosti a.... On se na mě usmál. Nemusíme pokračovat, jestli nechceš. Můžeme zůstat jen u tohohle. Rychle jsem zavrtěl hlavou... N-ne, tak jsem to nemyslel já.... nadechl jsem se. ...já to chci Erene! Překvapeně se na mě zadíval a já uhnul pohledem. Pousmál se a přikývl. Sundal si triko a mě rychle stáhnul kalhoty i s boxerkami. Pevně jsem stiskl oční víčka. Eren si se mnou znova propletl prsty a začal mě opět líbat, až se dopracoval do podbříšku. Lehce jsem se pod jeho horkým dechem zachvěl. Jen jsem tam tak ležel a najednou jsem cítil, jak do mě jedním prstem pronikl. Překvapeně jsem zalapal po dechu, vůbec jsem to nečekal. V pohodě? Přikývl jsem a on se ve mě začal pomalu pohybovat.
Když už uznal, že jsem nejspíš dostatečně připravený, sundal si kalhoty a jeho penis si namířil k mému vstupu. Dostal jsem hrozný strach. Eren mi stiskl ruku. Chceš, abych to udělal rychle, ať máš tu nepříjemnou část co nejdříve za sebou? Přikývl jsem. On se ke mě sehnul a políbil mě. Zároveň s polibkem do mě však velmi prudce pronikl, ale jeho ústa utlumila můj bolestný výkřik. Z očí se mi spustilo pár slz a lehce jsem se roztřásl. Silně jsem mu stiskl ruku, abych se nějak odreagoval. Eren nejspíš poznal, že mě to bolí a jen se ke mě sehnul a začal mi šeptat uklidňující slůvka. Ššš Levi, je to dobrý. Za chvíli to bude příjemnější, slibuju. Jsi skvělý, za chvíli ta bolest přejde. Slíbal mi slzy tekoucí po mých tvářích a usmál se na mě. Můžu? Kývl jsem. Neboj, budu jemný. Usmál se a pomalu se ve mě pohnul. Opět se ozvala bolest, tak jsem jen zaryl nehty do jeho zad, ale slzu už jsem nepustil. S následujícími přírazy se bolest měnila v neskutečnou slast. S každým jeho dalším přírazem jsem se prohnul v zádech jko luk a sténal jeho jméno. Najednou ale přirazil tak, že jsem byl nucen vykřiknout, jaká strašná slast to byla. Eren se jen usmál. Nahnul se ke mě a zašeptal mi do ucha. Našel jsem tvoje citlivé místečko Levi.
Pod jeho horkým dechem jsem se otřásl, ale úplně jsem nepobral, o čem to vlastně mluví. Později jsem ale pochopil. Eren se na to místo zaměřil a začal tychle přirážet. Přes vykřičené hlasivky jsem se zmohl už jen na tiché sténání a prohýbání se v zádech. Najednou jsem však ucítil prudkou vlnu slasti a s Erenovým jménem na rtech jsem nám vyvrcholil na břicho. Eren ještě chvíli přirážel, ale udělal se krátce po mě. Objal mě. Krásně jsi se kolem mě stáhl, nevydržel jsem to. Děkuju. Vtiskl mi polibek do vlasů. Já se k němu přitiskl a vdechoval jeho vůni. Oči mi opět začaly samou radostí slzet. Miluju tě Erene! Miluju tě hrozně moc a nikdy o tebe nechci přijít! Zabořil jsem mu hlavu do ohbí krku. Taky tě miluju Levi. Pohladil mě po zádech. Bez tebe bych to nebyl já. Začervenal jsem se a zůstal mu viset kolem krku. Trochu jsme se zašpinili, co? Stydlivě jsem do něj zabořil hlavu. Co kdybychom se šli vysprchovat? Přikývl jsem. Zní to jako dobrý nápad. Eren mě opatrně položil na postel. Jdu nachystat věci do koupelny, přijdu pro tebe. Když odešel, pokusil jsem se postavit, ale měl jsem strašně zesláblé nohy. Že... by to bylo kvůli... tomu? S-sakra!!! Praštil jsem sebou zpět na postel a pozadím mi projela ostrá bolest. Sykl jsem a rozplácl se na matraci.
Nezbývá mi nic jiného, než počkat na Erena.
Tak tady je vámi dlouho očekávaná kapitola, ale řeknu vám jedno-byly to nervy^^
ČTEŠ
My savior (Ereri/Riren)
FanfictionJsem sám. Nemám nic. Nemám rodinu, přátele, ale ani zdravou psychiku.... A pak jsi tu ty. Populární, veselý, hezký... máš téměř vše, na co si vzpomeneš... Vždycky jsem chtěl být tvým kamarádem. To jsem ale ještě nevěděl, jak moc mi jednou změníš ži...