Kapitola 45.

1.4K 88 4
                                    

Nepřestával jsem ho líbat a opatrně jsem mu vnikl jazykem do úst. Cítil jsem, jak se jeho tělo zachvělo a sevřel jsem ho pevněji. On mě nechal, ať si s ním dělám co chci a jenom mě jemně hladil ve vlasech. Mírně jsem do něj zatlačil, čímž jsem ho donutil, aby si lehnul a opět jsem se nad něj sehnul. Polibky jsem mu přesunul na krk a rukou mu zajel pod tričko. Začal jsem ho hladit na hrudi a nepřestával jsem ho líbat na krku. Jemu občas unikl tichý sten, který zapříčinil, že se jeho tváře zbarvily do růžové barvy. Opatrně jsem mu sundal triko a tázavě se na něj zadíval. On se na mě jen povzbudivě usmál, což mi lehce zvedlo sebevědomí a začal jsem mu policky obsypávat břicho.

Eren zaklonil hlavu a přivřel oči. Nad tím jsem se pousmál a rychle si sundal triko. Obročmo jsem si na něj sednul a znovu se mu vrhl na rty. Své polibky jsem začal přesouvat níž a níž a Eren se pod dotykem mých rtů chvěl, jakoby byly z ledu. Zastavil jsem se u lemu jeho kalhot a opět se na něj tázavě podíval. Jeho obličej nabral ještě tmavší barvu, ale zakýval na souhlas. Vydechl jsem a lehce jsem se usmál. Opatrně jsem zahákl prsty za lem jeho kalhot a naráz se spodním prádlem jsem mu je stáhl. On jen zalapal po dechu a zakryl si ústa rukou.

Naslinil jsem si jeden prst a opatrně jsem do něj pronikl. On jen oevně stisknul oční víčka a opět zalapal po dechu. Nahnul jsem se k němu a opatrně ho políbil na rty. Po chvíli jsem v něm prstem začal opatrně pohybovat a jemu vhrkly slzy do očí. Vyděšeně jsem se na něj podíval a on jen zavrtěl hlavou a usmál se. V p-pohodě... p-pokračuj... Zašeptal a já přidal další prst. Když už jsem si usmyslel, že už je dostatečně připravený, zadíval jsem se na něj a trochu se usmál. Všechno v pohodě? Zašeptal jsem a on se na mě usmál a přikývl. Sehnul jsem se k němu a opět jsem ho políbil. Zajel mi rukou do vlasů a začal mě v nich hladit. Po chvíli se odtáhl a zadíval se mi do očí. Začervenal se a nervózně si zkousl ret.

L-Levi... u-udělej to prosím... Zašeptal a stydlivě odvrátil pohled jinam. Na jvíli jsem ztuhl a usmál se. D-dobře... Zašeptal jsem, sundal si kalhoty naráz se spodním prádlem a opatrně se mu vklínil mezi nohy. On mi rychle chytl ruku a pevně ji stiskl. Můžu? Zašeptal jsem a on přikývl. Pomalu a opatrně jsem do něj pronikl a jemu opět vhrkly slzy do očí. Křečovitě sevřel moji ruku a nehty na jeho druhé ruce mi zaryl do zad. Zadíval jsem se na něj a opatrně mu setřel slzy z tváří. Chvíli jsme tak zůstali a když Eren naznal, že si už dostatečně zvykl, podíval se mi do očí. U-už můžeš.. Zašeptal a lehce se usmál. Úsměv jsem mu oplatil a kývl jsem, na znamení toho, že rozumím.

Opatrně a pomalu jsem se v něm začal pohybovat a z Erenovo úst se draky tiché vzlyky smíšené se slastnými steny. Nepřestával mi zaryvat nehty do zad a postupně se z jeho hrdla ozývaly steny slasti, které jsem mu uvnitř jeho těla působil. Stále jsem se pohyboval velmi pomalu, abych mu náhodou nějak neublížil. On si jenom zkousl ret a zastřeným pohledem se na mě zadíval. M-mohl bys p-prosím zrychlit? Vykoktal ze sebe mezi jednotlivými vzdechy a já jeho přání vyhověl.

Začal jsem se pohybovat rychleji a Erenovy vzdechy zesílily. Po chvíli jsem zrychlil ještě víc a on se už nezmohl ani na slova. Kroutil se pode mnou jako žížala a naše společné vzdechy naplňovaly celý byt. Když už jsem cítil, že se blížím k vrcholu, sehnul jsem se mu ke krku a začal ho tam opatrně líbat. Nepřestával jsem přirážet a v nestřeženém okamžiku jsem mu kůži na krku silně zkousl. Eren vyjekl a vyvrcholil nám na břicho. Já ho krátce po něm následoval a vyvrcholil jsem přímo do něj.

Zadýchaně jsem si na něj lehl a opatrně z něj vyklouzl. Zadíval jsem se mu do očí a opatrně mu odhrnul vlasy z jeho zpoceného čela. On se jen chabě usmál, nepřestával se na mě dívat tím zastřeným pohledem a jeho tváře měly stále lehce růžovou barvu. Políbil jsem ho na čelo a optrně si na něj lehnul. On se nezmohl na víc, než že mi položil ruku na záda a opatrně mě po nich hladil. D-děkuju Levi... Slabě mi zašeptal do ucha a políbil mě na tvář. Jen jsem se pousmál a polibek na tvář mu oplatil. Byl jsi úžasný... Zašeptal jsem a položil si hlavu zpět na jeho hrudník.

My savior (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat