Kapitola 38.

1.3K 111 7
                                    

Ráno jsem se probudil a udělal to, co obvykle dělávám. Před odchodem jsem Erenovi napsal lísteček se vzkazem, co se týče jídla a s přáním hezkého dne na noční stolek a potichu se vytratil ven. Usmál jsem se a vydal se do školy. Po poslední vyučovací hodině jsem zašel za učitelkou matiky, abych Erenovi vzal věci které jsme dnes dělali. Překvapeně se na mě podívala, ale pousmála se. Nedivil jsem se jí, s učiteli jsem nikdy kontakt nenavázal, alespoň ne na téhle škole. Omlouvám se za vyrušení, ale mohl bych prosím vzít Erenovi věci co jsme dnes dělali? Je nemocný a není schopen chodit do školy... Sklopil jsem pohled a nervózně přešlapoval z nohy na nohu. Ona se jen usmála a podala mi cvičení z geometrie. Jsi hodný, že se o Erena takhle staráš Levi. Ať se na tohle podívá a kdyby něčemu nerozumněl, můžeš mu to vysvětlit. Vyřiď mu, že přeji brzké uzdravení. Usmál jsem se a přikývl. Poděkoval jsem a s mými a Erenovo věcmi jsem se vytratil ven ze školy.

Podíval jsem se na hodinky a trhl sebou. Sakra, za hodinu mám být v kavárně... Musím si pospíšit...! Svižným krokem jsem se vydal domů. Procházel jsem okolo nástěnky, kde jsem si všiml varovného plakátu.

Včera byl spatřen podivný muž s pistolí, jak se pohybuje po okolí centra města. Pokud byste ho někdo spatřil, zkontaktujte policii.

Zavrtěl jsem nad tím hlavou. Tsch, a ani podobiznu nepřiloží...! Centrum je odsud daleko... Došel jsem do bytu a šel k Erenovi. Seděl na posteli a v ruce držel knihu. Jakmile mě uviděl, rozzářil se mu obličej. Ahoj Levi, děkuju moc ta vzkaz a jídlo, bylo to fakt dobrý! Usmál se a já si vedle něho sednul. Ahoj, jsem rád že už je ti lépe! Přinesl jsem ti něco z geometrie, co jsme dneska dělali, tak se na to podívej.

Podíval jsem se na hodinky a vyjekl. Prudce jsem se postavil a nervózně se usmál. Už budu muset jít, jdu do kavárny. Omluvím tě. Přijdu co nejdříve to půjde, dobře? Usmál jsem se na něj a políbil ho na čelo. On jen přikývl a zamával mi. Ahoj a buď opatrný! Zasmál jsem se a zamával mu nazpět. Vyběhl jsem z baráku a tychle zamířil do kavárny. Jakmile jsem vešel, přiběhla ke mě Hanji a usmála se na mě. Ahoj Levi, jsem ráda že tě zase vidím! Kde máš Erena? Usmál jsem se na ní. Není mu dobře, nemohl přijít. Ona jen kývla a zasmála se. Chudák... snad mu bude brzy lépe! Tak se jdi rychle převléct, za chvíli přijdou lidi!

Kývl jsem a odběhl dozadu se převléct. A opravdu. Po chvíli přišlo opravdu hodně lidí a my měli co dělat, abychom to utáhli. Tentokrát mi roznášení objednávek šlo mnohem lépe, a dokonce jsem rozbil jenom jeden hrnek. Hange stála u pokladny, takže jsem obstarával i objednávky, které jsem poté i roznášel. Když nastala uzavírací hodina, pomohl jsem Hange uklidit a převzal si od ní peníze za dnešek. Moc děkuju Levi, bez tebe bych to tu nezvládla! Zasmála se. Pozdravuj Erena a že mu přeju, ať je mu brzy lépe! Kývl jsem a usmál se. Vyšel jsem ze dveří a zamířil si to zpět do bytu.

Vešel jsem, zezul si boty a šel k Erenovi. Bezradně seděl nad geometrií jako hromádka neštěstí, ale jakmile mě uviděl, hřejivě se na mě usmál. Ahoj, tak jak to šlo? Bylo tam hodně lidí? Zasmál jsem se a podal mu obálku s vydělanými penězi. Sedl jsem si vedle něj. Jo, lidí jako blázen. Ale zvládli jsme to! Mám ti od Hange vyřídit pozrav a brzké uzdravení. Eren se znovu usmál a objal mě. Děkuju... zašeptal. Lehce jsem se začervenal a objal ho nazpět. Neděkuj, tohle je pro mě samozřejmost. Zašeptal jsem a podíval se na něj. On se jen nervózně zasmál a pokrčil rameny. Moc teda nechápu tu geometrii... pomohl bys mi s tím? Zašeptal a sklopil pohles k zemi. Zasmál jsem se a pohladil ho po tváři. Ovšem že ano.

O pár hodin později si Eren lehl a zavřel oči. Sešity jsem mu položil na stůl a zadíval se na něj. Moc děkuju, už to celkem chápu... na geometrii jsem zrovna tupej... nervózně se zasmál a zívl. Také jsem se usmál a zavrtěl hlavou. Nic to není a takhle o sobě nemluv! Přikryl jsem ho a šel ke dveřím. Hezky se vyspi. Zašeptal jsem. On na mě kývl a zavřel oči. Přešel jsem do kuchyně a opět mu udělal svačinu. Poté jsem si uvařil čaj a sedl si na balkón. Byla jasná noc a hvězdy zářily tak, jako už dlouho ne. Zadíval jsem se na oblohu a usmál se. Doufám, že je ti tam nahoře dobře mami. Našel jsem si někoho, na kom mi záleží a ten někdo mi ukázal život v lepším světle. Kdybys ho znala, určitě by sis ho zamilovala... Smutně jsem se pousmál a odešel si lehnout na gauč. Usnul jsem a ze spánku se usmíval.

My savior (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat