Powrót Kubicy w 2019 roku był jednym z największych powrotów w historii F1. Po ośmiu latach i wypadku, po którym Kubica musiał zapaść w śpiączkę, on wraca. Dzięki pomocy polskiemu koncertowi naftowemu - Orlen, Polak ponownie może ścigać się z najlepszymi kierowcami na świecie, ale jednak nie do końca...
Jak wszyscy wiemy, Williams był dobrą drużyną, jeździł dla nich Senna, Piquet, Prost, Mansell. Każdy z nich był mistrzem świata, każdy zapisał się na kartach historii F1, ale jakie znaczenie ma historia skoro realia są dalekie od tego, co było kiedyś. Williams każdego roku jeździ coraz gorzej, a nie ukrywajmy, że George Russel ma naprawdę duży potencjał, na co wskazują m.in jego wyniki podczas testów Mercedesa. Russel przejechał 101 okrążeń, a najszybsze pokonał w 1.29,029, szybciej niż m.in Sebastian Vettel, czy Mick Schumacher.
Na razie zapowiada się na to, że po raz pierwszy od 2015 jakikolwiek zespół F1 zakończy sezon bez punktu na koncie. Kierowcy są bezradni wobec swoich wyników, wina leży po stronie bolidów, które nie są odpowiednio przygotowane na sezon 2019. Na początku wielu spekulowało, że problemy Williamsa są przejściowe, ale z każdym wyścigiem maleje nadzieja na poprawę sytuacji. W Williamsie brakuje części, odpowiedniego przygotowania, wiele aspektów wpływa na to, że drużyna zamiast z wyścigu na wyścig się rozwijać, stoi w miejscu. Russel i Kubica mogą się ścigać tylko ze sobą nawzajem, nie są oni konkurencyjni nawet dla Racing Point. Jednakże trzeba wiedzieć, że bolid Russella jest lepszy i hejt na Kubicę nie powinien mieć miejsca, nie dlatego, że jestem z Polski i życzę mu najlepszych wyników, ale dlatego, że wiem jaka jest sytuacja.
Williams ostatnio zyskał nowego sponsora, a mianowicie "Financial Times", czyli jeden z popularniejszych dzienników o biznesie i finansach. Zdobycie nowego sponsora oznacza dodatkowe fundusze, czyli możliwość pracowania nad bolidem i podnoszenie się z kolan. Mam nadzieję, że Williams postawi na szukanie problemu i próbie rozwiązania go, dzięki temu mogą stać się konkurencyjni dla innych klubów, a nie tylko siebie.
CZYTASZ
F1 okiem kobiet
No FicciónJak mówi tytuł, nie tylko mężczyźni interesują się królową motosportu (Rozdziały będą pojawiać się wtedy, kiedy przyjdzie mi temat do rozmów 💁♀️) Analizy wyścigów są pisane PODCZAS WYŚCIGU za rzeczy, które ujawnia się po wyścigu nie mam wpływu. Za...