Színházba megyek!

1.1K 48 1
                                    

Kedd délután egyedül voltam otthon. Anyáék elmentek bevásárolni, Zoli pedig valamerre csavargott. A szobámba mulattam az időt, a kedvenc zenéimet hallgatva amikor csöngettek.
-Megyek -kiáltottam az ajtó felé sietve majd szélesre tártam. -Máté? -pislogtam meglepetten.
-Szia Emma -mosolygott rám.
-Segíthetek valamibe? -érdeklődtem.
-Bemehetek? -állt egyik lábáról a másikra.
-Persze gyere csak -álltam félre. -Történt valami? -kérdeztem a nappali felé indulva.
-Hát a nagyszüleimtől névnapomra két színházjegyet kaptam a Mamma miára -kezdett bele.
-Hisz ez nagyszerű -csillant fel a szemem. -Igérd meg, hogy elmeséled mi volt -könyörögtem.
-Mi lenne ha velem jönnél? -kérdezte váratlanul.
-Hogy én? Veled? -kerekedett ki a szemem meglepetten.
-Igen, két jegy van és én rád gondoltam -mosolyodott el halványan.
-Ez igazán kedves tőled, de miért pont velem? -pirultam el.
-Ez lehet, hogy hülyén fog hangzani, de ha valaki mást hívok az többet képzel bele. Te viszont nem. Szóval mit szólsz, jössz velem színházba? -vágta zsebre a kezét.
-Csak mint két barát -bólintottam elmosolyodva.
-Egy fokkal se több -mosolygott vissza rám.
-Azt hittem szereted ha a lányok körül rajongnak -jegyeztem meg mire a hajába szántott.
-Elhiszed ha azt mondom az csak a látszat? -pillantott rám.
-El én. Mindig is tudtam, hogy a sulin kívül átlagos srác vagy -vontam meg a vállam.
-Tudtad? -nézett rám meglepetten.
-Sejtettem -helyesbítettem mire elvigyorodott.
-Amúgy tudod miért gondoltam rád? -érdeklődött.
-Mert én nem hiszem, hogy akarsz tőlem valamit -válaszoltam.
-Nem csak azért -vigyorodott el.
-Hát akkor? -vontam fel a szemöldököm.
-Pásztor Ádám játsza Sky szerepét és mindenki tudja, hogy odavagy Ádámért -kacsintott rám mire az arcom lángolni kezdett.
-Ennyire nyilvánvaló? -kérdeztem.
-Csak egy picit -nevette el magát.
-Köszönöm, hogy rám gondoltál -mosolyogtam rá hálásan.
-Köszönöm, hogy eljössz velem -vágta rá.
-Még nem biztos, meg kell kérdeznem anyut, de esküszöm ott leszek -jelentettem ki. -Mikor is lesz? -kérdeztem.
-Csütörtökön hét órától -válaszolta. -A jegyek nálam lesznek oké? -kérdezte mosolyogva. Gyanakodva húztam össze a szemem. -Nem ejtelek át nyugi -nyugtatott meg.
-Jajj neked ha mégis -fenyegettem meg. -Amúgy kérsz valamit inni? -érdeklődtem.
-Egy energia italt elfogadok -mosolyodott el.
-Hozom -indultam meg a konyha felé. Kivettem egy Hell-t a hűtőből aztán visszamentem Mátéhoz és a kezébe adtam.
-Kösz -bólintott.
-Miért nem a suliba jöttél oda? -kérdeztem.
-Nem szeretném ha pletykálnának rólunk -vonta meg a vállát.
-Értem én -sértődtem meg.
-Tudod, hogy nem úgy értettem - nevette el magát.
-Igen tudom -nevettem el én is magam.
-Hát köszi az energia italt -szólalt meg pár perc múlva.
-Nincs mit. Akkor csütörtökön hatra jössz értem? -érdeklődtem miközbe kikisértem a kapuba.
-Igen -bólintott és egy motorhoz sétált.
-Hova lett a kocsid? -néztem rá kérdőn.
-Szervízbe van, de csütörtökre kész lesz -vigyorgott rám.
-Remélem is, mert erre én soha nem ülök fel -jelentettem ki.
-Soha ne mondd, hogy soha -nevette el magát miközbe feltette a bukósisakját. -Szia Emma, holnap találkozunk a suliba és mégegyszer köszönöm -nézett rám.
-Én köszönöm, szia Máté -mosolyogtam a kerítésnek dőlve. Máté intett egyet majd kilőtt a motorjával. Ekkor megláttam Tomi kocsiját közeledni így kint maradtam és megvártam őket.
-Sziasztok -integettem nekik.
-Jól láttam, hogy az Máté volt? -szállt ki anya a kocsiból.
-Aha, színházba hívott -válaszoltam és kikaptam a csomagtartóból az egyik táskát.
-Randi? -mosolyodott el.
-Nem, csak barátok. Azért hívott engem, mert tudja rólam, hogy én nem képzelek bele többet -néztem rá.
-Mit néztek meg? -érdeklődött Tomi.
-Mamma mia és Pásztor Ádám lesz Sky. Ugye elmehetek? -néztem anyára könyörögve.
-Hát persze, hogy elmehetsz -nevette el magát.
-Imádlak -ugrottam a nyakába és egy cuppanós puszit nyomtam az arcára.

°°°

Estefelé küldtem Máténak egy üzenetet.

Emma Magyar: Szia Máté. Anyu elengedett, már alig várom az előadást!!

Máté Farkas: Szia Emma. Ennek igazán örülök. Alig várom, hogy mellettem ülve csorgasd a nyálad Ádám után ;)

Emma Magyar: De hülye vagy!!! :D

Ekkor felpillantottam, mert éreztem, hogy valaki néz. A tekintetem találkozott Zoli tekintetével.
-Szia -suttogta mire biccentettem. -Még mindig haragszol rám? -kérdezte. Megvontam a vállam mire lesütötte a szemét. -Hülye voltam, nem akartalak megbántani -lépett be a szobámba.
-Gondolkodtál volna akkor -néztem rá.
-Hallom randizol -váltott témát.
-Nem, nem randizok, csak színházba megyek -javítottam ki.
-Miért? -kérdezte halkan.
-Mert Pásztor Ádám lesz Sky és mert Máté elhívott -álltam fel.
-Velem is eljönnél? -nézett a szemembe.
-Nem -válaszoltam.
-Szakítottam Dinával -suttogta.
-Gratulálok őt is meguntad? -mentem el mellette.
-Veled akarok lenni Emma -kapta el a kezem.
-De én nem akarok veled lenni -meredtem rá.
-Nem hiszek neked -húzott közelebb magához.
-Engedj el, ezzel nem érsz el semmit -morogtam.
-Adsz egy esélyt? -kérdezte csendesen.
-Már kaptál egyet, de elbasztad -húztam el a karom majd kitoltam a szobámból és bezártam az ajtót.

Miért pont te?! Where stories live. Discover now